Coconut Lip Balm by Greenland

Voordat ik verder ga met deze post eerst iets wat jullie nog niet van mij weten. Je zou namelijk onderhand kunnen zeggen dat ik ‘verslaafd’ ben aan lip balsem. Ik kan bijvoorbeeld niet slapen wanneer ik geen lip balsem op mijn lippen doe voor ik ga slapen. Echt een verslaving is het natuurlijk niet, meer een tik. Jullie kunnen denk ik wel raden wat voor een product ik vandaag ga reviewen. Ja hoor! Een lip balsem van Greenland die bestaat uit natuurlijke ingrediënten!

Coconut Lip Balm Greenland

Coconut Lip Balm Greenland Coconut Lip Balm GreenlandOm te beginnen bestaat deze lip balsem voor 98% uit natuurlijke ingrediënten. Kijk voor de precieze ingrediënten lijst even hier! Door deze ingrediënten kun je de lipbalsem een duurzaam beauty product noemen. Heerlijk om te weten dat je geen chemische stoffen op je huid, of in dit geval je lippen, smeert.

De lip balsem is van het merk Greenland. Producten van Greenland zijn verkrijgbaar via hun website die je hier vindt. Zoals de naam al doet vermoeden zijn de beauty- en verzorgingsproducten die Greenland maakt allemaal gemaakt van natuurlijke ingrediënten en dus duurzaam.

Inmiddels maak ik zo’n twee weken gebruik van de lip balsem. Ik heb gekozen voor de kokos variant omdat ik dit een erg lekkere geur vindt voor verzorgingsproducten. De balsem ruikt lekker. Zoet, maar niet mierzoet waardoor de geur niet overheerst. Bij het aanbrengen glijdt de balsem gemakkelijk over mijn lippen aan. Je voelt gelijk dat het een verzorgend product is aangezien de ruwheid en de velletjes op mijn lippen gelijk een stuk zachter aanvoelen. De balsem blijft lang voelbaar en trekt goed in. Na gebruik voelen mijn lippen heerlijk zacht en verzorgd aan. Ik heb de lip balsem gedurende de twee weken zo’n twee keer per dag gebruikt, namelijk bij het opstaan en voor ik ging slapen, en de droogheid is compleet verdwenen. Heerlijk!

De lipbalsem is verkrijgbaar in de geuren aarbei, passievrucht, papaya, granaatappel, kokosnoot en mango voor maar €5,95 per stuk. Hiervoor heb je een lip balsem van 3,9 gram. Je vindt ze op www.greenland.com.

Als jij kunt kiezen voor een natuurlijk of een niet-natuurlijk verzorgingsproduct, waar kies jij dan voor?

Dit is een artikel in het kader van MyStyle
Wat is MyStyle? Een groep jonge mensen die met brutal honesty voor jou duurzame producten test. Van kleding tot gadgets en van eten tot verzorgingsproducten.
We zijn onafhankelijk, waardoor je zeker weet dat het niet een advertentie of marketingtruc is. Alle reviews en nog veel meer vind je op de MyStyle Facebookpagina en via Twitter!

Heeft dit artikel je geholpen?
ja | ja, en ik ga nu vaker letten op duurzaamheid | nee | anders, namelijk | weet niet

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Coconut Lip Balm by Greenland

  1. Volgens mij herken ik deze ook uit de Tuinen, echt fijn dat het zo’n groot aandeel in natuurlijke stoffen heeft! Natuurlijke lippenbalsems trekken mij na de Burt’s Bees meer aan dan degene met chemische stoffen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

