‘Artemis’ by Make-up Studio

Pigmentatie is naar mijn idee toch wel een van de belangrijkste dingen wanneer het gaat om oog make-up. Wanneer de pigmentatie van een oogschaduw niet goed is, is de kleur nauwelijks zichtbaar op het ooglid en kun je er vrij weinig mee in een make-up look. Vandaag laat ik een trio oogschaduw zien waarbij het in ieder geval niet ontbreekt aan pigmentatie. Ik heb het over het oogschaduw trio ‘Artemis’ uit de Sun Goddes collectie van Make-up Studio.

Artemis by Make-up Studio

Artemis by Make-up Studio Artemis by Make-up Studio Artemis by Make-up Studio Artemis by Make-up StudioHet doosje van deze oogschaduw is net als alle andere make-up producten van Make-up Studio verpakt in een kartonnen doosje. Wel is het dit keer mogelijk om de kleuren van de oogschaduw te bekijken. Dit was bij de duo oogschaduw ‘Hera‘ ook het geval. Wanneer je de oogschaduw uit het kartonnen doosje haalt komt er een matte zwarte verpakking te voorschijn. Simpel maar erg mooi en chique.

De kleuren van Artemis zijn erg vrolijk. Perfect om een mooie warme look mee te creëren. Ook zijn het niet de meest voor de hand liggende kleuren om samen in één doosje te doen, wat ik erg leuk vind. Alle drie de kleuren zijn matte. De combinatie van de kleuren maakt je volgens Make-up Studio krachtiger waardoor je altijd slaagt als een heldhaftige krijger, net als Artemis.

Zoals je kunt zien is de pigmentatie van alle drie de kleuren stuk voor stuk geweldig. Op de swatch heb ik slechts één keer licht met mijn vinger over de oogschaduw geveegd. Meer dan dat is absoluut niet nodig. Wanneer je gebruik maakt van kwasten bij het aanbrengen van je make-up wordt de pigmentatie nog intenser. De oogschaduw wordt namelijk in een goede dosering mee genomen door je kwast. Ook heeft de oogschaduw geen last van fall-out. Waow, ik denk dat ik verliefd ben op deze kleurtjes!

Dit mooie kleurrijke oogschaduw trio genaamd Artemis is online verkrijgbaar voor €14,90 per doosje.

Welke (onverwachte) kleurcombinaties zou jij maken in één oogschaduw trio?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

