’01 Aphrodite’ by Make-up Studio

Peach kleurtjes komen deze zomer op alle manieren terug. In kleding, oogschaduw, nagellak, maar ook in lipstick. Zelf heb ik meerdere keren een poging gedaan om een mooie peach kleurige lipstick te vinden, maar iedere keer was hij nog behoorlijk donker van kleur. Niet de peach die ik zocht. Vandaag review ik een lipstick van Make-up Studio met de naam 01 Aphrodite, en raad eens… Het is een peach kleurige lipstick! Ik ben benieuwd.

01 Aphrodite Make-up Studio

01 Aphrodite Make-up Studio 01 Aphrodite Make-up Studio 01 Aphrodite Make-up Studio01 Aphrodite Make-up Studio 01 Aphrodite Make-up StudioNet als alle andere producten van Make-up Studio zit ook deze lipstick verpakt in een mooi zwart kartonnen doosje. Op het doosje is behalve de naam ‘Make-up Studio‘ niks te zien. Hierdoor blijft het een verrassing welke kleur het is. Wanneer je de lipstick uit het doosje haalt komt er een mooie, chique uitziende lipstick huls te voorschijn. Deze is matte zwart met een glanzend zwarte rand waar ‘Make-up Studio‘ in goudkleurige letters op gedrukt is.

Waar je normaal een sticker op de huls vindt met daarop een voorbeeld van de kleur, vind ik nu uitsluitend een witte sticker met de naam ‘Aphrodite’ er op. Pas wanneer je de huls openmaakt wordt het zichtbaar welke kleur lipstick het is. Zo op het eerste gezicht lijkt het een oud roze/peach kleurige lipstick.

Ik heb de lipstick eerst op de rug van mijn hand geswatched. Hier geeft hij een glanzende licht roze kleur af. Vervolgens  heb ik hem geprobeerd op mijn lippen. Op mijn lippen is de kleur naar mijn idee niet meer roze. Hij neigt meer naar peach toe. Een erg mooie kleur die heel subtiel en lief overkomt.

Natuurlijk heb ik de lipstick ook getest op houdbaarheid. De lipstick voelt romig aan bij het aanbrengen waardoor hij gemakkelijk over mijn lippen glijdt. Door deze romigheid gaat de lipstick niet tussen de velletjes van mijn lippen zitten, maar geeft hij een mooie egale dekking. De geur die van de lipstick afkomt doet me denken aan (wal)noten. Lekker! De lipstick blijft netjes zitten gedurende de dag. Wel moet je hem na het eten even bijwerken.

De lipstick is verkrijgbaar op de site van Make-up Studio voor €15,90 per stuk. De lipstick uit deze review heeft de naam ‘01 Aphrodite‘. Natuurlijk zijn er nog veel meer andere mooie kleuren verkrijgbaar.

Wat vind jij van peach kleurige lipstick?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder! Let op! De winactie loopt nog tot en met 31 juli!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “’01 Aphrodite’ by Make-up Studio

  1. Aphrodite (mooie naam voor een lipstick trouwens) staat je erg goed! En die walnotengeur zou ik ook wel eens willen ruiken!

    Like

  2. Lijkt me een fijne lipstick. Ik vind dit een mooi everyday kleurtje!

    Like

Geef een reactie

