‘Ik zie ik zie wat jij niet ziet’ by VANMY

Al weer even geleden schreef ik een post over de leuke en originele tassen van VANMY. Deze tassen worden gemaakt door Rian van Eyken, en worden gemaakt op natuurlijke en organische wijze. De tassen zien er dus niet alleen leuk uit, maar zijn nog duurzaam ook! Als dank voor die post ontving ik een klein exemplaar van de tasjes en een bijpassend armbandje. Beide gemaakt van leftovers die afkomstig zijn van de grote tassen.

VANMY ik zie ik zie wat jij niet ziet

VANMY ik zie ik zie wat jij niet ziet VANMY ik zie ik zie wat jij niet ziet VANMY ik zie ik zie wat jij niet zietZowel het tasje als het armbandje ziet er echt super leuk uit. Zo op de foto zou hij zo door kunnen gaan voor een flinke shopper, maar in werkelijkheid is het een klein schattig tasje die je gemakkelijk als handtasje mee kunt nemen. Zoals je kunt zien is op beide producten, zowel op de tas als op het armbandje, de tekst ‘ik zie ik zie wat jij niet ziet‘ te vinden. Deze tekst is ook terug te vinden op alle grote exemplaren die Rian van Eyken ontwerpt. Hoe leuk?!

Zoals ik al zei is dit tasje gemaakt van restjes stof en leer. De tas is namelijk gemaakt van meubelstof. De grote zak op de voorkant is afkomstig van afgeschreven leer. Dit bijvoorbeeld omdat er een vlek op zit, en dit stuk leer daardoor niet meer kon worden gebruikt voor andere tassen. De hengsels van de tas zijn afkomstig van rijtuigleer. Op deze manier krijg je op een leuke en duurzame manier dus weer de meest schattige en originele tasjes!

Wat vind jij van deze manier van recycling?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder! Let op! De winactie loopt nog tot en met 31 juli!

Dit is een artikel in het kader van MyStyle
Wat is MyStyle? Een groep jonge mensen die met brutal honesty voor jou duurzame producten test. Van kleding tot gadgets en van eten tot verzorgingsproducten.
We zijn onafhankelijk, waardoor je zeker weet dat het niet een advertentie of marketingtruc is. Alle reviews en nog veel meer vind je op de MyStyle Facebookpagina en via Twitter!

Heeft dit artikel je geholpen?
ja | ja, en ik ga nu vaker letten op duurzaamheid | nee | anders, namelijk | weet niet

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

