‘Hera’ Duo-eyeshadow by Make-up Studio

Yay! Behalve lakjes mag ik nu ook een aantal make-up producten testen van het merk Make-up Studio. Vandaag het eerste product, een duo oogschaduw met de naam ‘Hera’. Hera bestaat uit een brons- en een zilverkleurige oogschaduw. Twee kleuren die ik normaal niet zo snel zou kiezen, maar ik ben benieuwd hoe de pigmentatie is en hoe ik deze tinten zou kunnen verwerken in een look.

'Hera' Duo-eyeshadow by Make-up Studio

'Hera' Duo-eyeshadow by Make-up Studio'Hera' Duo-eyeshadow by Make-up Studio'Hera' Duo-eyeshadow by Make-up StudioNet als de lakjes van Make-up Studio die ik al eerder reviewde zit ook dit doosje netjes in een kartonnen doosje. Dit geeft gelijk een professionele uitstraling aan het product. Wanneer je het doosje openmaakt komt er een mooi matte zwart doosje te voorschijn waarbij je door het dekseltje de oogschaduw kunt zien. Handig voor in je make-up stash!

Op het eerste gezicht dacht ik dat het dekseltje open geklikt moest worden, maar deze moet tegen mijn verwachting in open worden gedraaid. Het doosje voelt stevig aan en ligt lekker in de hand waardoor hij ook te gebruiken is onderweg. Het doosje is namelijk niet loei groot. Wel zul je een los oogschaduw kwastje mee moeten nemen, of je vingers moeten gebruiken, om de oogschaduw aan te brengen.

De pigmentatie van deze duo oogschaduw is erg mooi. Woaw, wat een mooie shimmer. Op de swatch zie je het resultaat van een keer kort met je vinger vegen over de kleuren. Beide kleuren bevatten een opvallende shimmer, hebben een goede pigmentatie en zijn gemakkelijk aan te brengen. Ook brokkelen ze niet waardoor er geen fall-out ontstaat onder je ogen. Verder blijft de oogschaduw in combinatie met een oogschaduw basis netjes zitten tijdens een avondje stappen.

Ik ben op dit moment de kleurtjes nog een beetje aan het uitproberen in verschillende looks. Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit hoe ik deze kleuren zo kan combineren dat ze echt bij mij passen. Wanneer ik deze look heb gevonden ga ik een poging doen er een post over te plaatsen.

Dit doosje met twee kleuren oogschaduw kost €16,90 en bevat 1,8 gram aan oogschaduw. Je kunt hem hier op www.make-upstudio.nl bestellen.

Hoe zou jij deze kleuren verwerken in een look?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder! Let op! De winactie loopt nog tot en met 31 juli!

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “‘Hera’ Duo-eyeshadow by Make-up Studio

  1. Ziet er goed uit, mooie pigmentatie! Ik ben benieuwd naar een look met de oogschaduw.🙂

    Like

  2. Pingback: ‘Artemis’ by Make-up Studio | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

