Najaarscollectie Primark

Ondanks dat de zomer dan eindelijk volop aan de gang is komen nu de eerste najaarscollecties al weer uit. Zo is ook de nieuwe najaarscollectie van de Primark inmiddels bekend. Ik ben benieuwd en jij? Wat worden de trends voor dit najaar? Kunnen we er voor een budget prijsje weer leuk bij lopen? Je ziet het vandaag in deze post!

Primark Najaarscollectie 2014

Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014 Primark Najaarscollectie 2014Het valt mij op dat de items fluffy en oversized zijn. Vooral de oversized kledingstukken spreken mij erg aan! Voor degene die About Beauty and Fashion al langer volgen… Jullie konden het weten, haha. De eerste items van deze collectie zullen denk ik rond augustus/september in de winkel te vinden zijn. Een exacte datum kan ik jullie helaas niet vertellen. Deze stond er namelijk niet bij in het persbericht.

Welk item wil jij toevoegen aan jouw garderobe?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder! Let op! De winactie loopt nog tot en met 31 juli!

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Najaarscollectie Primark

  1. Vind het model van het laatste jurkje erg mooi. De sieraden en het witte tasje vind ik verder prachtig. Het tasje zou ik graag toevoegen aan mijn garderobe! Trouwens bedankt voor je comments op mijn blog. Wat zijn het er veel haha! Vond ze leuk om te lezen. 🙂 xx

    Like

Geef een reactie

