‘323 Wild Coral’ by Hean

De lipstick die ik jullie vandaag laat zien is op dit moment mijn grote favoriet! Normaal gaat mijn voorkeur qua kleuren van lipstick uit naar rood en sla ik roze eigenlijk altijd over. Dit omdat ik die kleur vaak niet mooi vind staan bij mijn huidskleur en ondertoon. Toch is de lipstick die ik vandaag laat zien toch echt roze!

'323 Wild Coral' by Hean

'323 Wild Coral' by Hean '323 Wild Coral' by Hean '323 Wild Coral' by HeanDeze lipstick is van het make-up merk Hean Cosmetics. Dit is het derde product dat je krijgt wanneer je bent aangemeld op Make-up Actie.nl. Voor maar €4,95 per maand ontvang je iedere maand een nieuw make-up product. Het eerste product dat je krijgt is deze mascara, het tweede product is een BB cream en het derde product een lipstick. Fijne producten waarvoor je alleen de verzendkosten betaalt. 

Ik ontving de lipstick in de kleur 323 Wild Coral. Zo op het eerste gezicht dacht ik dat het een lipstick was met daarin een oranje tint, maar zoals je kunt zien is de kleur zowel op de swatch als op mijn lippen toch echt fel roze! Tot mijn verbazing staat deze tint mij ook nog eens. Het is een fel roze kleur die ondanks de intense pigmentatie en de opvallende kleur subtiel oogt. Dit maakt de kleur geschikt om zowel overdag als ’s avonds te dragen.

Ook is de lipstick erg fijn aan te brengen. De lipstick heeft een crèmige textuur waardoor hij als een balsem over je lippen glijdt. Wanneer ik de lipstick draag, maar ook wanneer de lipstick er weer af is, voelen mijn lippen lekker zacht en verzorgt aan. Dit heeft denk ik iets te maken met de tekst die op de huls staat. Er staat namelijk ‘vitamin cocktail‘, wat naar mijn idee slaat op de ingrediënten die gebruikt zijn voor de lipstick. De lipstick blijft goed zitten gedurende de dag. Wel is het nodig om hem bij te werken na een maaltijd.

Kortom wederom een fijn product van het merk Hean Cosmetics. Tot nu toe ben ik echt hartstikke tevreden met de make-up producten die Make-up Actie.nl opstuurt. De producten zijn stuk voor stuk fijn in gebruik, ze blijven mooi zitten en hebben allemaal een mooie kleur/dekking/effect. En dat allemaal voor maar €4,95 per maand! Heb jij interesse in de make-up van Make-up Actie.nl? Kijk dan snel even op de site voor meer informatie!

Wat is jouw favoriete kleur lipstick voor de zomer?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder! Let op! De winactie loopt nog tot en met 31 juli!

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “‘323 Wild Coral’ by Hean

  1. Klinkt als een fijne lipstick! Vind het een heel leuk kleurtje. Perfect voor de zomer!

    Like

Geef een reactie

