Vakantie Shoplog

In de laatste video zei ik dat ik in de volgende video de spulletjes zou laten zien die ik op vakantie had gekocht. Om eerlijk te zijn kan ik gewoon niet wachten om jullie mijn aankopen te laten zien, en heb ik tot nu toe nog niet de tijd gehad om een filmpje op te nemen. Daarom vandaag een ouderwetse shoplog met foto’s.

Vakantie Shoplog

Vakantie Shoplog PlaysuiteVakantie Shoplog HaarmaskerVakantie Shoplog sponsVakantie Shoplog snapbackVakantie Shoplog ringOm te beginnen kocht ik een playsuite. Qua kleding hou ik erg van frisse kleurtjes als licht blauw, turquoise en licht groen. Ook vond ik het patroontje erg leuk en is de playsuite gemaakt van een heerlijk luchtig stofje. Ideaal wanneer het 35 graden is. Deze playsuite kostte €15,-.

Verder kocht ik twee verschillende haarmaskers. Het eerste haarmasker is het voor mij ‘onbereikbare haarmasker‘ van Garnier uit de Ultra Doux lijn. Hierover is eer gister een review online verschenen die je hier vindt! Verder kocht ik een haarmasker in één van de toeristische winkeltjes. Dit masker bevat onder andere olijfolie. Later zal hier een review over verschijnen! Het Garnier masker kostte ongeveer €5,80 per pot en het olijfolie masker kostte €6,80 per pot.

Ook verkochten ze bij verschillende kraampjes sponsen uit de zee. Zo kwam ik daar verschillende keren Loofah sponsjes tegen, maar omdat ik deze al voor jullie heb gereviewd ging ik voor een andere variant. Ik kocht een sponsje dat afkomstig is uit zout water en zachter aanvoelt dan een loofah spons. Ik ben benieuwd wat dit sponsje doet voor mijn huid. Er zal dan ook zeker over dit sponsje een review verschijnen. Dit sponsje kostte €2,-.

Doordat het de hele zomer door zonnig is op Kos is het belangrijk om je goed in te smeren met zonnebrandcrème. Dit heb ik de hele week gedaan, maar alsnog verbrandde ik mijn voorhoofd. Om mijn voorhoofd en dus gezicht te beschermen kocht ik deze pet met Obey er op. Uiteraard geen echte, maar super tegen de zon. Deze kostte ongeveer €7,50.

Als laatste kochten ik en mijn vriend beide deze ring met zowel goud als zilver. Omdat we op de eerste dag van onze vakantie één jaar samen waren, en omdat het onze eerste vakantie samen was wilde we beide iets hebben wat ons doet denken aan elkaar en aan deze leuke vakantie.

Heb jij iets leuks gekocht op vakantie? (of ben je van plan om iets speciaals te kopen op vakantie?)

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder! Let op! De winactie loopt nog tot en met 31 juli!

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Vakantie Shoplog

  1. Ah leuke playsuit! En wat lief dat jij en je vriend allebei die ring kochten. Vind dat altijd mooi als achter zoiets leuke herinneringen zitten.

    Like

    • Haha dankjewel! Ben ook echt heel blij met de playsuite. Vooral met t weer van gister en vandaag. Een lekkere comfortabele, luchtige maar toch leuk uitziende outfit. En met de ring ben ik ook super blij! Het heeft inderdaad echt een achterliggende gedachte. X

      Like

Geef een reactie

