“Ultra Doux Avocado Hairmask” by Garnier

Inmiddels is het al weer zo’n twee jaar geleden dat ik over een haarmasker schreef van Garnier wat ik ontzettend fijn vond. Toen der tijd was het al twee jaar geleden dat ik het masker had gekocht in Frankrijk, en helaas is het masker alleen verkrijgbaar in de Carrefour. Niet bepaald om de hoek helaas, maar ik ben het masker nooit vergeten. Toen ik er achter kwam dat ze op Kos bij het appartement waar ik verbleef een Carrefour in de buurt hadden moest en zou ik er naar toe, op z’n minst om te kijken of ze het masker daar hadden. En ja hoor! Vier jaar later heb ik mijn ‘onbereikbare masker‘ weer in bezit.

Garnier Ultra DOUX

Garnier Ultra DOUX Garnier Ultra DOUXDit masker bestaat uit avocado-olie en shea butter. Deze ingrediënten voegen je haar intens en is daardoor geschikt voor zeer droog of krullend haar. De avocado-olie heeft een verzachtende eigenschap, en de Shea Butter voedt je haar.

Toen ik de pot zag staan in de schap van de Carrefour wist ik gelijk dat dit het masker was waarna ik al zolang opzoek was. Om er helemaal zeker van te zijn opende ik de pot en rook ik aan het masker, en ja! Dit was het masker! Het masker heeft een wat zoete, romige geur die je na gebruik lang blijft ruiken.

Het masker heeft een crème textuur waardoor en is gemakkelijk in gebruik. Was om te beginnen je haar en verdeel voldoende van het masker over je handdoek droge lokken. Wanneer de crème met je haar in aanraking komt smelt het er gewoon in en voelt het direct zacht aan. Laat het masker 3 minuten intrekken, en spoel het vervolgens goed uit. That’s all! 

Na gebruik ruikt mijn haar heerlijk. Niet overheersend, maar de hele dag door komt er steeds weer een vleugje van het masker voorbij. Ook ziet mijn haar er mooi glad en glanzend uit en voelt het heerlijk zacht aan. Zelfs de puntjes voelen zacht, terwijl die normaal hard blijven aanvoelen ondanks het gebruik van olie of een ander masker.

Zoals je kunt zien heb ik gelijk flink ingeslagen. Nu ik de mogelijkheid had om meerdere potten van dit ‘onbereikbare masker‘ te kopen moest ik een voorraadje hebben. Het masker kost ongeveer €5,80 per pot. Één pot bevat  300 mL aan masker. Het masker is helaas uitsluitend verkrijgbaar bij de Carrefour.

Naar welk product ben jij al jaren opzoek, maar kun je nergens (meer) vinden?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder! Let op! De winactie loopt nog tot en met 31 juli!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op ““Ultra Doux Avocado Hairmask” by Garnier

  1. Klinkt als een heel fijn masker! Het is wel te zien dat jij dat ook vind haha!

    Like

    • Ja:$ ik ben echt zo lang aan het zoeken geweest of ik deze niet toevallig via internet kon bestellen, maar helaas verzond iedere website alleen naar frankrijk en belgië… Pech voor mij dus. Toen ik er achterkwam dat er in griekenland een carrefour was kon ik mn geluk haast niet op, haha! xx

      Like

Geef een reactie

