Tanden-bleken.nl

Dit is een advertorial

Tot op heden heb ik nog nooit problemen gehad met mijn gebit. Althans… ik heb nooit gaatjes gehad, en gelukkig zijn mijn tanden ook netjes qua kleur. Voor mij zijn mijn tanden belangrijk. Waarom? Je gebit is een onderdeel van je gezicht dat direct opvalt. Vooral wanneer je tanden dan verkleurd zijn kan dit zorgen voor veel onzekerheid bij een persoon. Tanden-bleken.nl biedt de oplossing die zowel vanuit huis als in een tandartspraktijk kan worden gedaan.

Tanden-bleken.nl

Tanden-bleken.nl biedt verschillende producten in de webshop aan allemaal voor een betaalbare prijs. Zo hebben ze bleekgels, bleekpennen, whitening strips, bitjes en bleeklampen. Al deze producten zijn gemakkelijk te bestellen in de webshop. De prijs van deze producten liggen tussen de €5,- en de €47,95. Ook vind je op de site per product een inhoudsomschrijving en een gebruiksaanwijzing. Hierdoor ben je goed geïnformeerd over de manier waarop de producten moeten worden gebruikt voor een optimaal resultaat.

Toch liever je tanden laten bleken door een professioneel iemand? Ook dat is mogelijk. Tanden-bleken.nl werkt samen met een professionele tandarts. De behandeling kan worden uitgevoerd met en zonder peroxide. De behandeling wordt bepaald aan de hand van een persoonlijk advies van de tandarts dat vooraf gaat aan de behandeling. Ook het het laten bleken van je tanden bij de tandarts via Tanden-bleken.nl een stuk voordeliger. Op dit moment betaal je namelijk slechts €150,- in plaats van €250,-.

 www.Tanden-bleken.nl

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Tanden-bleken.nl

  1. Ik heb geen super witte tanden maar ik ben ook niet ontevreden, dus ik houd het nog even zo 😉

    Like

Geef een reactie

