Wist je dat…

Mijn nagels zijn sinds ik in het tweede jaar van de middelbare school ben gestopt met nagelbijten behoorlijk sterk geworden. Helaas heeft niet iedereen sterke nagels. Ondanks dat er verschillende trucjes zijn om je nagels sterker te maken helpt niet alles bij iedereen. Zelf ben ik begonnen met het steeds maar weer terug vijlen van mijn nagels. Door ze iedere keer weer wat korter te maken wanneer ze langer werden voelde mijn nagels steeds steviger aan. Weet jij nog een andere manier om nagels steviger te laten worden?

Lange nagels

Wist jij dat het eens per week nemen van een lauwwarm amandeloliebadje je nagels steviger maken?

Wanneer je last hebt van zachte of brokkelige nagels helpt het eens per week nemen van een lauwwarm amandelolie badje. De olie voedt je nagels waardoor ze sterker worden.

Wist jij dit?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder!

2 reacties

Opgeslagen onder Wist je dat...

2 Reacties op “Wist je dat…

  1. Ohh, handig trucje! Moet ik eens gaan proberen.

    Like

Geef een reactie

