Quote it

Zo nu en dan krijg ik de vraag hoe ik iedere dag weer kan schrijven en dus bezig zijn met mode en make-up. Het antwoord is simpel. Ik vind het namelijk gewoon hartstikke leuk wat iemand met make-up en kleding kan doen. Hoe je jezelf kunt laten zien met je kleding, en dit kunt aanvullen door de perfecte make-up er bij te dragen. Het schrijven er over wordt dan vrij simpel. Doordat ik er zelf al zoveel mee bezig ben leer ik er veel over, en dat wat ik leer deel ik met alle plezier met jullie!

Succes, Key, Happiness, Love, Succesfull

“Succes is not the key to happiness. Hapiness is the key to succes. If you love what you are doing you wil be succesful.” – Albert Schwietzer –

Welke quote inspireert jou en zou jij graag willen delen? Wie weet komt ook jouw quote volgende week voorbij!

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Regular stuff

Geef een reactie

