‘Creamy Coconut’ by Dr. van der Hoog

Kokosnoot is een van de ingrediënten waar ik zo van kan genieten wanneer ze in een verzorgingsproduct zitten. De geur is zo lekker, en van bijna alle producten met daarin kokos wordt je huid zacht, je haar zacht en ga je heerlijk ruiken. Ook vind ik kokos lekker om te eten, vooral in combinatie met chocolade natuurlijk. Vandaag een masker dat perfect is voor mij, namelijk het Creamy Coconut masker van Dr. van der Hoog.

Coconut Masker Dr. van der Hoog

Coconut Masker Dr. van der Hoog Coconut Masker Dr. van der Hoog Coconut Masker Dr. van der HoogDit masker heeft een lekkere crème textuur. Dit had ik al verwacht door de naam van het masker, ‘Creamy Coconut‘. Door de textuur is het masker eenvoudig aan te brengen en uit te smeren. Ook zit er veel in het zakje waardoor je meer dan genoeg hebt voor je hele gezicht en je hals.

Het masker ruikt echt geweldig lekker. De kokos is zonder enige twijfel te herkennen. Ook zitten er kleine blauwe balletjes in het masker. Dit is mint. De mint zorgt voor een fris gevoel op mijn huid.

Na gebruik voelt mijn huid zacht en gehydrateerd aan. Mijn huid trekt niet. Ook lijkt de huid van mijn gezicht iets kouder aan te voelen wanneer er wind op komt. Dit komt denk ik door de mint in het masker. Lekker, vooral voor de warme zomerdagen die er aan komen!

Dit masker is een kant-en-klaar masker van Dr. van der Hoog. Helaas kan ik hem op dit moment niet vinden in de webshop. Wel zijn er veel andere varianten verkrijgbaar. De kant-en-klaar maskers kosten €2,23 per stuk.

Wat vind jij de lekkerste geur voor verzorgingsproducten?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

