Boots N°7 Lipstain

Een lipstain is een lip product in de vorm van een stift. Uit mijn ervaring blijft een lipstain beter zitten dan de meeste lipsticks. Dit doordat een lipstain opdroogt en onderhand één wordt met je lip. Vandaag een review over een van de lipstains van het merk Boots.

Boots No7 Lipstain

Boots No7 Lipstain Boots No7 LipstainBoots No7 Lipstain Boots No7 LipstainDe verpakking van deze lipstain ziet er chique uit. Dit komt door het matte zwarte plastic dat is gebruikt voor de huls. Verder kun je aan de dop en aan het einde van de lipstain zien welke kleur het is. Deze kleur komt behoorlijk goed overeen met de kleur die de lipstain aan je lippen geeft. De ene kant van de lipstain is een stift en de andere kant een gloss stick. De lipstain kan daardoor zowel matte als glanzend worden gedragen.

Deze lipstain van Boots heeft een oud roze kleur. Zoals je kunt zien is dit niet super goed zichtbaar op de swatch op mijn hand, maar wanneer je de twee foto’s naast elkaar ziet, links zonder lipstain, rechts met lipstain, zie je een duidelijk verschil. De N°7 lipstain van Boots geeft mijn lippen een mooie subtiele kleur. Op de foto draag ik alleen de lipstain. Ik heb hier de gloss stick niet op aangebracht. Qua houdbaarheid maakt dit geen verschil.

Deze subtiele kleur blijft goed zitten gedurende de dag. Wel is het nodig om hem aan het einde van de middag wat bij te werken. Door de subtiele kleur blijft er gelukkig geen lijntje achter rondom mijn lippen waardoor het mij wat minder uitmaakt dat de lipstain door de dag heen vervaagt. 

Kort samengevat: De lipstain van Boots N°7 is fijn in gebruik, gemakkelijk aan te brengen en blijft goed zitten. De pigmentatie van de lipstain is goed ondanks dat het een subtiel roze kleur is. 

De lipstain van boots is verkrijgbaar in vier verschillende kleuren namelijk Ballet, Ruby, Seduce en Sultry. Helaas kan ik op de verpakking de naam van de kleur die ik heb niet vinden. Alle vier de varianten kosten €11,95 per stuk.

Gaat jouw voorkeur uit naar een lipstick of een lipstain?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Boots N°7 Lipstain

  1. Mooi kleurtje hoor!

    Like

Geef een reactie

