‘Ambrosia’ by Lush

In de shoplog video waarin ik verschillende producten van Lush liet zien vertelde ik al dat ik nogal snel een geïrriteerde huid krijg van het scheren. Hierbij krijg ik vaak ook last van uitslag. Deze irritatie en uitslag wordt veroorzaakt door de meeste crèmes en gels die zijn bedoeld voor het scheren. Tijd om iets anders te proberen.

Ambrosia by Lush

Ambrosia by Lush

Mannen, nooit zullen jullie meer een zere, rode kin hebben na het scheren. Nooit meer. Lijnzaad, kamille, goudsbloem, glycerine en honing verzorgen je huid om scheeruitslag te voorkomen. Ambrosia verandert je leven. Het proberen waard dus.

Ambrosia by LushBij Lush liep ik tegen deze scheercrème aan met de naam ‘Ambrosia’. Het is een scheercrème die bedoeld is voor de gezichtsbeharing van mannen, maar waarom zouden wij vrouwen deze niet voor onze benen kunnen gebruiken. Gewoon proberen dus! Ook sprak het mij erg aan dat deze crème nadrukkelijk aangeeft dat hij scheeruitslag helpt voorkomen.

Ik gebruik de crème op de droge huid. Wanneer je hem namelijk gebruikt op een natte huid wordt de crème te dun en is het lastiger om goed te scheren. Op de droge huid werkt Ambrosia uitstekend. Wanneer je een dun laagje aanbrengt wordt de huid glad waardoor het scheermesje gemakkelijk over de huid heen glijdt. 

De geur van deze scheercrème vind ik wat minder. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik hem moet plaatsen. Ik ruik ergens een vleugje mint, maar wat de rest is? Na gebruik voelt mijn huid heerlijk zacht aan. Mijn benen hebben na het scheren nog nooit zo glad aan gevoeld. Ook is er geen enkel vlekje aan irritatie of uitslag te vinden op mijn benen!

Ambrosia is verkrijgbaar in een verpakking van 100 gram en van 250 gram. Voor de kleine verpakking betaal je €9,65 en voor de grote verpakking betaal je €18,25.

Welk product gebruik jij om jou benen mee te scheren?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder!

Dit is een artikel in het kader van MyStyle
Wat is MyStyle? Een groep jonge mensen die met brutal honesty voor jou duurzame producten test. Van kleding tot gadgets en van eten tot verzorgingsproducten.
We zijn onafhankelijk, waardoor je zeker weet dat het niet een advertentie of marketingtruc is. Alle reviews en nog veel meer vind je op de MyStyle Facebookpagina en via Twitter!

Heeft dit artikel je geholpen?
ja | ja, en ik ga nu vaker letten op duurzaamheid | nee | anders, namelijk | weet niet

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

