‘Black Vanilla’ N°7

Vaak schiet het op doen van parfum er bij mij een beetje bij in. Dat ligt natuurlijk gewoon aan mijzelf… Ik moet gewoon eerder op staan. Door deze tijdsnood heb ik behoorlijk wat flesjes parfum op mijn nachtkastje staan die ik nauwelijks gebruik. Helaas is het niet mogelijk deze flesjes zo in mijn tas te gooien omdat ze behoorlijk groot zijn. De refill perfume spray die ik eerder al reviewde biedt hier een oplossing voor, maar wat nou als er een ander luchtje in de verstuiver zit dan jij op wilt op dat moment. Lastig. Het flesje parfum dat ik vandaag review is gelukkig wel gemakkelijk mee te nemen, en hij ruikt nog lekker ook!

Kruidvat Parfum Black Vanilla N°7

Kruidvat Parfum Black Vanilla N°7 Kruidvat Parfum Black Vanilla N°7 Kruidvat Parfum Black Vanilla N°7Dit geurtje van de Kruidvat ruikt echt heerlijk. Zoals de naam Black Vanilla al doet vermoeden is het een zoet ruikend geurtje. Black Vanilla is een mix van fresia, vanille en muskus. Het is een warme, zwoele en vrouwelijke geur die kan worden gedragen tijdens verschillende gelegenheden. Ook blijft de geur goed zitten gedurende de dag.

Het flesje vind ik een enorm pluspunt omdat deze niet al te groot is. Hierdoor is de parfum gemakkelijk mee te nemen in je tas. Ook kost deze parfum helemaal niet duur. Voor deze tasverstuiver betaal je slechts €3,49. Één flesje bevat 15mL aan parfum. 

De parfum is verkrijgbaar in twee verschillende formaten. De tasverstuiver bevat 15mL aan parfum en kost €3,49, en de master parfum bevat 50mL en kost €7,99. Er zijn meerdere varianten verkrijgbaar van deze parfums.

Ken jij de geurtjes uit de exclusieve geurlijn ‘The Master Perfumer’ van de Kruidvat al?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder!

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “‘Black Vanilla’ N°7

  1. Ik had het luchtje white Lily, maar liet hem 1 keer vallen en hij was stuk. Erg jammer maar wel een fijne prijs.

    Like

  2. Ik heb die roze versie en die is ook wel lekker!

    Like

  3. Ah herkenbaar! Ik heb een aantal heerlijke parfums maar een paar maanden geleden schoot het opdoen van parfum er bij mij vaak ook nog bij in. Erg jammer, want ik hou van parfum. Nu draag ik wel bijna elke dag parfum. Ik doe het meestal op net voordat ik wegga. Het lijkt trouwens wel of ik áltijd in tijdnood zit ’s ochtends, het is niet normaal. Haha! Oeps. Ik moet misschien gewoon 5 tot 10 minuten eerder opstaan. Volgens mij heeft een vriendin van mij zo’n geurtje van Kruidvat die Amber heet, want ze heet namelijk (hoe verrassend) ook Amber. Vind ik zo leuk! Ik geloof dat die ook wel lekker is!

    Like

Geef een reactie

