Wist je dat…

Vandaag ben ik jarig en doe ik lekker rustig aan. Het is inmiddels al weer tijd voor mijn twintigste verjaardag en dat vier ik rustig aan met wat vrienden en familie. Natuurlijk wel gewoon een leuk weetje voor vandaag. Nu de slippers en sandalen weer tevoorschijn worden getoverd moeten je voeten optimaal stralen. Een goede verzorging van je voeten is hierbij een must. Lukt het jou niet om de droge plekjes op je hielen en ellebogen te laten verdwijnen. Dan biedt dit weetje voor jou de perfecte oplossing!

Avocado

Ruwe plekjes op hielen en ellebogen verdwijnen wanneer je er met de binnenkant van een avocadoschil over wrijft.

De oliën en vitaminen uit de avocado maken de huid zacht en soepel, en helpen uitdroging voorkomen.

Wist jij dit?

Doe jij al mee met de winactie op About Beauty and Fashion? Maak kans op één van de twee leuke armbandjes van I Love Fashion News. Hoe? Kijk snel verder!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Wist je dat…

  1. Handige weetje! Ik had er nog niet eerder van gehoord. Dit wil ik wel eens proberen. En gefeliciteerd met je verjaardag Lisa! Ik hoop dat je een fijne dag hebt!

    Like

Geef een reactie

