‘Honeymania Lip Balm’ by The Body Shop

Vandaag laat ik jullie de Honeymania lip balm van The Body Shop zien. Lip balsem is een product dat voornamelijk door veel mensen wordt gebruikt in de winter. Toch gebruik ik het product het hele jaar door. Misschien is het zelfs wel een soort van verslaving? Ik kan bijvoorbeeld niet slapen wanneer ik geen lip balsem heb opgedaan voor ik in bed ga liggen… 

Honeymania by The Body Shop

Honeymania by The Body Shop

Deze luxueze Lip Balm bevat Community Fair Trade-honing, gemaakt van de nectar van duizenden wilde bloemen. Verzorg je lippen goed met deze Lip Balm met een zoete, bloemachtige geur en zorg dat je altijd ‘kissable lips’ hebt!

De geur van de lip balsem ruikt niet naar alleen honing. Dit had ik wel verwacht omdat er zowel honing op de dop staat afgebeeld als dat de lip balsem de naam ‘Honeymania’ heeft. De andere geur die ik er tussendoor ruik wordt veroorzaakt door de nectar van verschillende bloemen. Dit geeft het geheel een zoet maar fris geurtje.

Doordat de balsem in een potje zit breng je hem aan met behulp van je vingers. Wanneer je met je vinger over de balsem gaat smelt deze iets waardoor je gemakkelijk wat op je vinger krijgt. Na het aanbrengen voelen mijn lippen lekker zacht. Ook plakt de balsem niet en trekt hij snel in. De lipbalsem smaakt zoet zoals ik al had verwacht na het ruiken van de geur. (De balsem ruikt wel lekkerder dan hij smaakt, haha)

Deze balsem van The Body Shop is verkrijgbaar voor €5,-. Je vindt deze balsem zowel in de winkel als in de webshop. Één potje bevat 10mL aan lipbalsem. Ook zijn er andere verzorgingsproducten verkrijgbaar uit de Honeymania lijn.

Welk ‘smaakje’ zou jij wel willen hebben als lip balsem?

Dit is een artikel in het kader van MyStyle
Wat is MyStyle? Een groep jonge mensen die met brutal honesty voor jou duurzame producten test. Van kleding tot gadgets en van eten tot verzorgingsproducten.
We zijn onafhankelijk, waardoor je zeker weet dat het niet een advertentie of marketingtruc is. Alle reviews en nog veel meer vind je op de MyStyle Facebookpagina en via Twitter!

Heeft dit artikel je geholpen?
ja | ja, en ik ga nu vaker letten op duurzaamheid | nee | anders, namelijk | weet niet

2 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

2 Reacties op “‘Honeymania Lip Balm’ by The Body Shop

  1. Applyne

    Ik had deze al vaak zien staan in The Bodyshop maar heb ‘m nog nooit uitgeprobeerd… Tijd om eens te proberen!🙂

    Like

Geef een reactie

