OOTD: Denim Jacket

Afgelopen donderdag konden jullie het spijkerjasje dat ik kocht op Ebay al voorbij zien komen in de shoplog video. Daarin beloofde ik jullie dat er snel een outfit post met het jasje online zou verschijnen. Daarom zoals beloofd vandaag mijn outfit of today waarin ik het spijkerjasje op een simpele, maar leuke manier combineer al zeg ik het zelf. Tegen de zon in kijken is trouwens nog best wel lastig, haha.

OOTD; Denim Jacket

OOTD; Denim JacketOOTD; Denim Jacket
Hempje – H&M / Spijkerjasje – Ebay / Legging– Bershka / Sneakers – Jordans / Oorbellen – Ebay / Ring – Ebay / Nagellak – Make-up Studio

Is dit een outfit die jij zou dragen?

2 reacties

Opgeslagen onder OOTD

2 Reacties op “OOTD: Denim Jacket

  1. Stoere streetstyle outfit, het model van het jack is fijn! Zelf zou ik het niet dragen want ik zie er al snel heel butch uit in een denim jacket (minus de tattoos)

    Like

  2. Wat een gaaf jasje! Denim en zwart gaat altijd goed samen. En tegen de zon in kijken is inderdaad moeilijk, ik ken het probleem haha!

    Like

Geef een reactie

