Lipgloss by Yes Love

Als ik moet kiezen tussen lipgloss of lipstick dan ga ik met de volle 100% voor de lipstick. Waarom? Ik hou gewoon niet van die plakkerigheid op mijn lippen. Toch laat ik jullie vandaag een lipgloss zien van het merk Yes Love. Het testen van dit product begon voor mij nogal met een vooroordeel… Zou dit vooroordeel waar zijn, of is deze lipgloss anders?

Lipgloss Yes Love

Lipgloss Yes Love Lipgloss Yes Love Lipgloss Yes Love Lip Swatch Lipgloss Yes LoveDe kleur van deze lipgloss vind ik echt mooi. Dat ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar matte lip producten. Vaak is een shimmer in een lipgloss erg overheersend aanwezig. Daar hou ik totaal niet van. Ook is een lipgloss vaak erg glanzend waardoor het lijkt of je lippen groter zijn dan in werkelijkheid. Dat is iets wat ik wil voorkomen omdat ik al behoorlijk volle lippen van mijzelf heb. Wanneer een lip product er voor zorgt dat mijn lippen nog voller ogen lijkt het net of ik botox of zo heb gebruikt…

Bij deze lipgloss valt dat gelukkig reuze mee. Hij glanst wel en bevat ook duidelijk een shimmer, maar dit is beide niet to much. De lipgloss van Yes Love geeft mijn lippen net wat meer kleur. Deze kleur is mooi te combineren met een heftigere oog look. Misschien zelfs wel voor een avondje uit? De kleur van de lipgloss blijft redelijk goed zitten en ook de plakkerigheid van deze gloss valt nog best mee. Na het eten en drinken is het helaas wel nodig om de lipgloss wat bij te werken. De gloss is gemakkelijk aan te brengen en is neutraal qua geur. Ik zal deze lipgloss zeker vaker gaan dragen. Voor de lipgloss liefhebbers is dit zeker een aanrader sowieso vanwege de mooie kleur!

Make-up van het merk ‘Yes Love‘ is verkrijgbaar in de webshop ‘Cosmetics by Kim‘ voor leuke budget prijsjes.

Gaat jouw voorkeur uit naar lipgloss of lipstick?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Lipgloss by Yes Love

Geef een reactie

