‘Mask of Magnaminty’ by Lush

In de laatste shoplog video liet ik jullie zien dat ik mezelf flink had laten gaan bij Lush. Hier kocht ik een aantal producten waaronder dit gezichts-, nek- en rugmasker genaamd Mask of Magnaminty. Het masker reinigt de huid diep. Super dus voor een flinke reiniging van de huid. In de shoplog video vertelde ik al dat de geur van dit masker mij bekend voorkwam. Nu dan eindelijk weet ik waar het naar ruikt. De geur van dit masker lijkt namelijk precies op de geur van After Eight wat onder andere een ijs smaak is. Lekker lekker!

Lush producten

Mask of Magnaminty by Lush Mask of Magnaminty by Lush

“Mask of Magnaminty is een diepreinigend masker voor je gezicht, nek en rug. Precies wat je nodig hebt, als je echt, echt schoon wilt zijn. Dus, je hebt bijvoorbeeld in een wilde actie je muren geverfd, je hoofd in een stoffige kast gestoken om die eens goed schoon te maken of je tennisbal gezocht in de struiken, geniet dan van deze verfrissende, diepreinigende minty ervaring. Natuurlijke kleisoorten trekken al het vuil uit je poriën, honing en goudsbloem genezen je huid en gemalen adukibonen halen je dode huidcellen weg. Een hele nieuwe jij! Breng aan op een schone huid en laat het tien tot vijftien minuten in trekken. Maak daarna je vingers vochtig en masseer nog even met ronddaaiende bewegingen voor een extra scrub. Afspoelen met lauw warm water.”

Het masker is behoorlijk dik qua structuur waardoor hij echt aanvoelt als klei. De geur vind ik echt heerlijk. De combinatie van mint en chocolade… Ik krijg spontaan zin in een ijsje! Het masker is ondanks de klei structuur gemakkelijk aan te brengen, zowel op je gezicht als op je rug. Nadat het masker 10 tot 15 minuten heeft kunnen intrekken heb ik hem zoals in de omschrijving staat nog gebruikt als scrub door met mijn vingers een ronddraaiende beweging over de huid te maken. Het masker bevat duidelijke scrubdeeltjes. Deze scrub is redelijk grof, maar doet totaal geen zeer. Dit komt doordat de stukjes wat zachter zijn. Hierdoor is het masker ook prima geschikt voor de gevoelige huidjes onder ons.

Zoals de meeste van jullie weten heb ik zelf ook een behoorlijk gevoelige huid. Over het algemeen kan mijn huid dan ook niet tegen maskers die zijn voor een diepe reiniging van de huid. Bij dit masker gaat het tot mijn verbazing allemaal goed! In de winter krijg ik last van onzuiverheden op mijn rug, en dit masker biedt gewoon de oplossing. Toen ik het masker 2 keer gebruikt had op mijn rug waren de meeste plekjes namelijk verdwenen! Summer here I come! Ik ben echt hartstikke tevreden over dit masker. Het masker ruikt heerlijk, is zacht voor de huid en reinigt deze toch zeker diep. Onzuiverheden trekken snel weg en mijn huid ziet er op en top verzorgt uit!

Dit potje bevat 125 gram aan masker en kost €8,60. Mask of Magnaminty is zowel te vinden in de winkels van Lush als in de webshop.

Welk gezichtsmasker van Lush is jouw favoriet?

Dit is een artikel in het kader van MyStyle Wat is MyStyle? Een groep jonge mensen die met brutal honesty voor jou duurzame producten test. Van kleding tot gadgets en van eten tot verzorgingsproducten. We zijn onafhankelijk, waardoor je zeker weet dat het niet een advertentie of marketingtruc is. Alle reviews en nog veel meer vind je op de MyStyle Facebookpagina en via Twitter!

Heeft dit artikel je geholpen? ja | ja, en ik ga nu vaker letten op duurzaamheid | nee | anders, namelijk | weet niet

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

