Instagram Inspiration #34

Door alle zomerse outfits die op het moment voorbij komen op Instagram heb ik echt ongelofelijk veel zin om te gaan shoppen. En dan niet even snel snel… Nee gewoon goed uitgebreid shoppen. Ook krijg ik door het heerlijke weer van de afgelopen weer zin om mijn nagels weer extra mooi te maken. Op z’n minst een egaal kleurtje, maar ik wil ook weer snel een mooie nail-art. Voor beide activiteiten kan ik wel wat inspiratie gebruiken, en daarom heb ik de mooiste en meest inspirerende afbeeldingen weer op een rijtje gezet. Enjoy!

Playsuite

Fashion Nail-art Nail-art Nail-art Fashion Mint Fashion Fashion Jordans Make-up Sandalen Nail-art Make-up look Nail-art Bracelets Essence Modemusthaves

Welke foto(‘s) inspireren jou het meest?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Instagram Inspiration #34

  1. Er zitten echt een paar leuke foto’s tussen!!

    Like

Geef een reactie

