‘Pearlescent Pink’ & ‘Berry Shimmer’ by Calvin Klein

Voor Altijd Mooi is een webshop die kwaliteitscosmetica verkoopt tegen een lage prijs. Zo verkopen ze make-up van Calvin Klein, L’Oréal, O.P.I., Revlon, Rimmel London en nog veel meer. Vandaag review ik twee mooie blushes van het merk Calvin Klein afkomstig uit de webshop van Voor Altijd Mooi. De ene blush heeft de naam ‘Pearlescent Pink‘ en de andere blush heet ‘Berry Shimmer‘. Twee roze gekleurde blushes waar ik erg nieuwsgierig naar ben.

Calvin Klein Blush Pearlscent Pink & Berry Shimmer

Calvin Klein Blush Pearlscent Pink & Berry Shimmer Calvin Klein Blush Pearlscent Pink & Berry ShimmerLinks op de foto zie je de kleur ‘Pearlscent Pink‘. Dit is een matte peach/oudroze blush. Erg mooi ook voor de dames met de lichtere huidjes onder ons. Zoals je kunt zien is de blush goed gepigmenteerd. De poeder is qua structuur wat zachter waardoor je voorzichtig moet zijn met het aanbrengen van de blush. Toen ik deze blushes namelijk voor de eerste keer gebruikte was ik iets te enthousiast waardoor ik veel te veel poeder op mijn kwast had… Je raad het resultaat al… Even opletten dus. De blush blijft super zitten en is verder hartstikke fijn in gebruik. Ook vind ik de kleur erg mooi omdat hij, wanneer je niet te veel aanbrengt, je wangen een gezonde blos geeft.

Rechts op de foto zie je de kleur ‘Berry Shimmer‘. Helaas is deze blush tijdens de verzending wat beschadigd waardoor de hoekjes zijn gebroken. Deze blush bevat zoals de naam al doet verwachten een subtiele shimmer en heeft een mooie donker roze kleur. Net als de kleur ‘Pearlscent Pink‘ heeft deze blush een super pigmentatie. Deze blush is naar mijn idee dan ook niet geschikt voor de lichte huidjes omdat de kleur van deze blush een stuk donkerder is. Ook hier moet je opletten dat je niet te veel van de blush aanbrengt. Ook deze blush blijft super zitten gedurende de dag en is fijn in gebruik. 

De blushes zijn beide netjes aan te brengen met behulp van een kwast. Tik deze even goed af voor gebruik om te voorkomen dat je te veel poeder op je kwast heb. Beide doosjes bevatten 5.8 gram aan poeder. Hiervoor betaal je normaal €12,99, maar bij Voor Altijd Mooi betaal je slechts €6,99. Ook betaal je geen verzendkosten bij veel producten uit de webshop van Voor Altijd Mooi! Beide blushes zijn dermatologisch getest, allergie vrij en geurvrij. Het valt me op dat de kleuren van de blushes behoorlijk afwijken van de afbeeldingen op de website. Zoek daarom de blush of een ander product eerst even op via Google om te kijken of de kleur daadwerkelijk overeenkomt met de kleur die jij graag wilt. Voor 16:00 besteld is de volgende dag in huis!

Ken jij de webshop ‘Voor Altijd Mooi’? Wat is jouw favoriete kleur blush?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘Pearlescent Pink’ & ‘Berry Shimmer’ by Calvin Klein

  1. Ik ken de webshop niet, leuke producten!

    Like

Geef een reactie

