‘M94 St. Tropez’ by Make-up Studio

Eindelijk mag ik dan mijn eerste product van Make-up Studio uitproberen. Make-up Studio heeft deze zomer namelijk maar liefst drie limited edition collecties waarvan een genaamd ‘Sea Side’. Het lakje wat ik vandaag test komt uit die LE en heeft de naam ‘M94 ST. Tropez‘. Een mooi peach/koraal gekleurd lakje.M94 ST. Tropez

M94 ST. Tropez M94 ST. Tropez M94 ST. TropezDe verpakking van dit lakje hield mij wel even voor de gek. Ik begon te draaien aan de vierkante dop maar het flesje ging maar niet open. Bleek dat ik de vierkante dop er gewoon af moest trekken waardoor de echte dop verscheen. Slim..!

Na dat ik hem dan eindelijk open had kon het lakken beginnen. Dit subtiel oranje kleurtje heb ik nog niet in mijn nagellakstash, daarom ben ik extra nieuwsgierig naar het resultaat.

Op de foto draag ik twee laagjes van het lakje. Het lakje dekt netjes en egaal. Het lakje heeft een smal kwastje, maar ondanks dat is hij toch gemakkelijk aan te brengen. Door de flits waarmee de foto is gemaakt lijkt het lakje wat door te schijnen. Dat is niet het geval wanneer je hem in normaal daglicht ziet. Binnenkort verschijnt er een outfit post waarin het lakje met daglicht is te zien.

Kort samengevat: Het lakje is gemakkelijk aan te brengen en dus makkelijk in gebruik. Dat het flesje eens dubbele dop heeft is leuk, maar wanneer je het lakje voor de eerste keer gebruikt moet je het even door hebben. Het lakje heeft een mooi peach/koraal oranje kleurtje dat naar mijn idee echt perfect is voor de zomer. Ook dekt het lakje super en blijft hij hartstikke goed zitten.

Dit is de kleur ‘M94 St. Tropez‘ uit de Sea Side collectie van Make-up Studio. Per flesje betaal je €12,90.

Wat is voor jouw de perfecte nagellak kleur voor de zomer?

4 reacties

Opgeslagen onder Nails

4 Reacties op “‘M94 St. Tropez’ by Make-up Studio

  1. Wat een mooi kleurtje! Leuk voor de zomer!

    Like

  2. Pingback: OOTD: Denim Jacket | AboutBeautyFashion

  3. Pingback: ’129 Tiger Lily’ by Make-up Studio | AboutBeautyFashion

  4. Pingback: ’128 Mint Spirit’ by Make-up Studio | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

