Pre-Shoplog Ebay

Het is al weer even geleden dat ik echt los ben gegaan met het shoppen op Ebay. Daarom vond ik het vorige maand wel weer eens tijd om wat rond te kijken en een aantal leuke dingen uit te kiezen en te bestellen. Op dit moment beginnen de eerste spulletjes langzaam aan binnen te komen, maar helaas heb ik nog niet alles ontvangen. Daarom vandaag een ‘pre-shoplog‘. Ik wil jullie namelijk hartstikke graag laten zien welke items ik heb besteld op Ebay. Ook heb ik eens geprobeerd hoe het is om te bestellen op Buyincoins.com. Mijn ervaring laat nog even op zich wachten, maar komt er zeker snel aan! Benieuwd naar de spullen waarop ik met smart zit te wachten? Klik dan snel op ‘Lees meer‘.

Oversized Denim Jacket

Rhinestone earringsPowerbankSuperman Belly Button PiercingUrban Decay Naked 3Waterproof LipglossIk zal kort even vertellen waarom ik deze items kocht. Het spijkerjasje vond ik na een lange speurtocht dan eindelijk op Ebay. Ik was al een poosje opzoek naar een leuk spijkerjasje, maar natuurlijk wel met een aantal eisen er aan verbonden… Ik wilde een jasje gemaakt van een lichte kleur spijkerstof. Het model moest behoorlijk oversized vallen, maar niet lomp ogen. De mouwen moesten opgerold kunnen worden zonder dat deze gelijk super strak zouden komen te zitten. En tsja… Kwalitatief moest hij er natuurlijk ook mooi uit zien. Ik ben benieuwd of ik het goede jasje heb uitgekozen!

Verder kocht ik een paar oorbellen. Ik kwam deze leuke vierkantjes meer per ongeluk tegen, maar volgens mij passen ze echt super mooi bij de ketting die ik laatst bij de Primark heb gekocht. Je ziet hem in deze video! Verder heb ik een powerbank besteld voor mijn telefoon en mijn iPod. Op een of andere manier raakt de accu altijd leeg wanneer ik op de helft van de reis naar huis ben. Echt heel fustrerend… Deze powerbank heb ik inmiddels al binnen, maar helaas was deze niet helemaal zoals ik had verwacht. Wat er mis mee is hoor je snel in een nieuwe video!

Op BuyinCoins kwam ik een leuke superman piercing tegen. Heel simpel, maar hartstikke leuk. Ik irriteer me namelijk altijd aan van die hele slingers die negen van de tien keer aan een navelpiercing zitten, maar een simpel bolletje vind ik ook niet leuk. Ook kocht ik een namaak versie van het bekende Urban Decay Naked 3 palette. De echte heb ik helaas niet in mijn bezit, ook wel bewust omdat ik niet echt vaak gebruik maak van een oogschaduw palette. Toch lijkt het me leuk om eens te proberen hoe de pigmentatie en de kwaliteit van zo’n namaak palette uitpakt. Als laatste bestelde ik een waterproof lipstick lip gloss lipgloss uhh? Ja, oke… Uit de omschrijving wordt het me niet helemaal duidelijk wat dit nou moet zijn. Ik weet in ieder geval dat het een lip product is. Ook heb ik op de gok een kleur gekozen, dus wat er binnenkomt? Ik heb werkelijk geen idee!

Zodra alle aankopen binnen zijn neem ik een nieuwe video op voor About Beauty and Fashion waarin ik jullie alles laat zien. Hopelijk zijn het allemaal super aankopen, maar het blijft natuurlijk altijd afwachten!

Heb jij onlangs nog wat gekocht uit China?

5 reacties

Opgeslagen onder Fashion

5 Reacties op “Pre-Shoplog Ebay

  1. Wohoooow mag ik misschien de link van waar je dat spijkerjasje vandaan hebt? Wat een leeeeeukerd!

    Like

  2. Ah leuke aankopen! Ben héél benieuwd naar het spijkerjasje.

    Like

  3. Pingback: Shoplog Ebay & BuyinCoins | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

