‘Big fun Bubblegum’ by Dr. van der Hoog

Herinner jij je die kauwgompjes van vroeger nog? Van die witte kauwgompjes met een smurfen tattoo er bij. Vandaag review ik een masker van Dr. van der Hoog, en het enige wat ik mij opkomt wanneer ik dit masker ruik zijn die specifieke kauwgompjes. Het masker dat ik vandaag laat zien heeft dan ook de bijpassende naam ‘Big Fun Bubblegum‘.

Big fun Bubblegum gezichtsmasker Dr. van der Hoog

Big fun Bubblegum gezichtsmasker Dr. van der Hoog Big fun Bubblegum gezichtsmasker Dr. van der HoogDe verpakking ziet er behoorlijk zoet uit. Ik denk dat het komt door de afbeelding van het meisje met het gezichtsmasker, maar ik verwacht dat het masker een roze kleur zou hebben. Helaas is het masker gewoon wit van kleur. Het masker heeft een crèmige textuur waardoor hij gemakkelijk aan te brengen en uit te smeren is.

Één verpakking bevat twee maskers. Zoals je kunt zien kun je het zakje door tweeën delen. Het idee er achter? Één masker voor jezelf, en de andere voor je beste vriendin. Gezellig samen genieten van een heerlijk zoet masker. De geur van het masker is echt zoet. Denk aan de geur van bubblegum en je weet hoe het masker ruikt.

“Let’s have fun with bubble gum! Dit masker is pure fun. Dit Bubblegum masker, op basis van amandelolie, macadamia- nootolie en pinksterbloemolie is rijk aan onmisbare vetzuren. Die laten je huid weer lekker zacht aanvoelen. Aloë Vera kalmeert en meloenextract hydrateert je huid. En Panthenol zorgt voor het natuurlijk herstel van je huid.”

Het masker trekt snel in en is gemakkelijk te verwijderen. Na het aanbrengen moet je het masker ongeveer 15 tot 20 minuten in laten trekken. Om eerlijk te zijn ben ik best tevreden met de werking van dit masker. Na gebruik voelt mijn huid inderdaad weer heerlijk zacht en gehydrateert aan. De oliën in het masker doen dus zeker hun werk!

Normaal kost één verpakking met twee maskers €1,79 per stuk, maar op dit moment is het masker op de site van Dr. van der Hoog afgeprijsd voor maar €1,34!

Wat is jouw favoriete masker van Dr. van der Hoog?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘Big fun Bubblegum’ by Dr. van der Hoog

  1. Ah lijkt me een fijn maskertje! Leuke verpakking heeft ‘ie ook.

    Like

Geef een reactie

