Floppy hat or Straw hat?

Persoonlijk ben ik meer van de snapbacks (petten) en de beanies, maar deze zomer zijn hoeden helemaal hot voor ons dames. Een leuke floppy hat of een mooi hoedje van riet. Er is van alles mogelijk. Of ik zelf mee ga doen aan deze trend weet ik nog niet, maar dat het een leuke trend is… Ja, dat sowieso!

Fashion Hats

Fashion Hats Fashion Hats Fashion Hats Fashion Hats Fashion HatsDe floppy hat is verkrijgbaar in verschillende kleuren en maten waardoor er altijd wel eentje te vinden is die bij de vorm van jouw hoofd en jouw stijl past. Ook hoeft de floppy hat helemaal niet duur te zijn. Op Ebay vind je bijvoorbeeld al verschillende leuke exemplaren voor een lekker budget prijsje. De floppy hat is perfect te combineren met een casual en nonchalante look. Mij lijkt deze variant erg leuk in combinatie met een maxi skirt!

Ook het rieten hoedje ook wel de straw hat is erg leuk voor deze zomer. Een luchtig en zomers hoedje die jouw outfit net dat beetje extra geeft. Ook deze hoedjes zijn in verschillende maten, vormen en varianten verkrijgbaar. Zelf vind ik een exemplaar met een vrolijk gekleurde band erg mooi. Echt een accessoire die perfect te combineren is met een leuke spijkershort en een fel gekleurde top. Ook van dit hoedje vind je verschillende leuke en budget varianten op Ebay!

Zou jij kiezen voor de floppy hat of voor het rieten hoedje?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Floppy hat or Straw hat?

  1. Ooh ik vind beide erg leuk! Maar flaphoeden zijn denk ik toch mijn favoriet. Vind het bij anderen altijd zo mooi staan, maar weet niet of het ook echt wat voor mij is.

    Like

Geef een reactie

