Karmaloop Outfits

Het is al weer even geleden dat ik wat leuke outfits heb samengesteld met items van Karmaloop.nl. Vandaag laat ik jullie drie totaal verschillende outfits zien die passen bij verschillende stijlen. Ze zijn zowel casual, als stoer en kunnen in verschillende gelegenheden worden gedragen. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten om weer een keer wat te bestellen bij Karmaloop.nl. De kleding is hartstikke mooi en blijft ook hartstikke mooi door de goede kwaliteit. De kledingstukken die ik in deze shoplog laat zien heb ik dan ook al super vaak gedragen de afgelopen tijd!

Maxidress outfit

Maxi Jurk €59,- / Denim Gilet €165,- / Ring €39,- / Clutch €56,- / Sleehakken €41,-

Cheap Monday OutfitShirt €23,- / Legging €35,- / Vans €94,- / Statement ketting €77,-

Croptop OutfitJasje €59,- / Crop top €47,- / Nike sneakers €112,- / Clutch €47,- / High waist jean €83,- / Ring €15,-

Natuurlijk ontvang je net als anders 10% korting op al je aankopen bij Karmaloop.nl wanneer je gebruik maakt van de code ‘ABOUTBEAUTYFASHION‘. LET OP: Deze korting is niet geldig op sale producten!

Welke outfit of welk item zou jij willen dragen?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

