My Boyfriend does my Make-up

Vandaag een keer geen shoplog video, maar een video waarin mijn vriend mijn make-up doet. De wel bekende ‘My Boyfriend does my Make-up‘ video. Ik weet niet zo goed wat ik er verder bij zou moeten vertellen…. Behalve dat het resultaat niet echt uhh… geweldig(?) is… Wel was het hartstikke grappig om op te nemen. Na ja, ik denk dat je beter zelf kun bekijken wat mijn vriend, Shaun, er van gebakken heeft. Enjoy!

Meer video’s zien van About Beauty and Fashion? Kijk en/of abonneer je dan op het Youtube kanaal.

Wat voor een video zou jij graag willen zien op About Beauty and Fashion?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

