’22 Chocolate’ by Sans Soucis

Lipstick is denk ik toch wel een van mijn favoriete make-up producten. Mijn favoriete kleur daarvan is zonder enige twijfel rood. Rood is een kleur die zowel sexy, chique als stoer kan zijn. Vandaag review ik een lipstick van het merk Sans Soucis. Een merk waar ik nog niet eerder make-up van heb geprobeerd, maar waar ik wel super benieuwd naar ben.

22 Chocolate Sans Soucis Lip swatch

22 Chocolate Sans Soucis Lip swatch 22 Chocolate Sans Soucis Lip swatch 22 Chocolate Sans Soucis Lip swatch 22 Chocolate Sans Soucis Lip swatch 22 Chocolate Sans Soucis Lip swatch 22 Chocolate Sans Soucis Lip swatchZoals je kunt zien draag ik op de linker foto geen lipstick en op de rechter foto wel. De lipstick is een stuk lichter dan ik dacht. Bij de naam ‘22 chocolate‘ had ik echt een donker bruine lipstick in gedachte. Niet echt iets waar ik van hou. Bij de swatch op mijn hand kwam ik er al achter dat de kleur veel romiger en subtieler is. Ook op mijn lippen geeft hij een subtiele maar toch dekkende kleur. En eerlijk, ik ben verkocht! De lipstick komt in de buurt van een nude lipstick, maar hij valt net wat meer op waardoor je lippen niet wegvallen.

De verpakking van de lipstick ziet er ook mooi uit. Bij binnenkomst is hij verpakt in een kartonnen doosje met een mooie maar rustige opdruk. Ook de huls is erg simpel. Zwart met in witte letters ‘Sans Soucis’. De huls voelt stevig aan en klikt redelijk goed dicht.

Ik vertelde al dat de lipstick heerlijk romig aanvoelt waardoor mijn lippen zacht en dus soepel aan blijven voelen. De lipstick droogt niet op maar plakt ook niet. Ook verzorgt de lipstick je lippen door de vitamine E die zo het vocht op peil houdt!

Behalve in de kleur 22 Chocolate is de lipstick ook verkrijgbaar in 40 Soft Pearl. Ik ben in ieder geval overtuigd! Een lipstick met een mooi subtiele kleur die goed blijft zitten gedurende de dag. Één keer bijwerken na het eten is voldoende. Ook voedt de lipstick je lippen wat een groot pluspunt.

De lipstick is van het merk Sans Soucis en kost €15,75 per stuk en bevat 4 gram. De lipstick is hier te koop in de webshop van Sans Soucis. De lipstick komt uit de Candy Romance lijn waarvan ik snel ook een blush zal reviewen!

Wat vind jij van bruine lipstick?

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “’22 Chocolate’ by Sans Soucis

  1. Pingback: ‘Multi Blush Highlighter’ by Sans Soucis | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

