OOTD: ‘Sunny Side’

De outfit die ik jullie vandaag laat zien is helaas niet van vandaag. Was het maar zo’n feest, want toen ik de outfit foto’s maakte was het namelijk echt super mooi weer. Ik heb toen besloten de foto’s niet te plaatsen omdat ik vlak daarvoor al een outfit post had geplaatst. Even bewaren dus… Daarna ben ik de foto’s een beetje vergeten, maar toch is het een outfit die ik graag met jullie wil delen. Het is een simpele, casual outfit die lekker luchtig zit. Perfect wanneer het nog niet super warm is, maar het toch echt weer is voor een t-shirt.

Outfit Of The Day OOTD Sunny Side

Outfit Of The Day OOTD Sunny SideOutfit Of The Day OOTD Sunny Side

Zonnebril – H&M / Ketting – Primark  / Shirt – Primark / Legging – New Look / Sneakers – Jordans / Tas – Primark

De items van de Primark kwamen voorbij in deze shoplog!

Is dit een outfit die jij zou dragen?

8 reacties

Opgeslagen onder OOTD

8 Reacties op “OOTD: ‘Sunny Side’

  1. applyne

    Dit is absoluut iets dat ik zou dragen! Vooral de t-shirt en ketting van Primark vind ik geweldig! Xx

    Like

  2. Mooie casual outfit! Ik vind de stof/textuur (?) van je shirt gaaf. Ik vind dat de zonnebril je echt goed staat!

    Like

  3. Prachtige outfit ❤ En van mij mag het mooie weer snel weer terug komen 😉

    Like

Geef een reactie

