Hair Repair Total Care Herstelkuur by Kruidvat

Al verschillende keren vertelde ik jullie over mijn strijd tegen pluizend haar. Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd. Van olie tot crème en van haarmaskers tot een totaal andere manier van haar wassen. Iedere keer lijkt het weer alsof mijn haar redelijk reageert op een middeltje tegen pluizend haar, maar wanneer ik het product een langere tijd gebruik komen de pluizende sprietjes toch weer terug. Erg frustrerend en daarom blijft mijn zoektocht ook gewoon doorgaan naar het perfecte middeltje. Zo probeerde ik de afgelopen maand de Hair Repair Total Care crème van de Kruidvat. Of het werkt? Je leest het hieronder.

Hair Repair Total Care by Kruidvat

Kruidvat Hair Repair Herstelkuur is een intensieve kuur die de structuur van droog en beschadigd haar helpt te verbeteren, zonder het haar te verzwaren. De actieve repair cream, verrijkt met tarweproteïnen, verzorgt het haar intensief waardoor het haar helpt te versterken voor een betere conditie van het haar.

Hair Repair Total Care by KruidvatHair Repair Total Care by KruidvatDe crème is erg gemakkelijk in gebruik. Je brengt na het wassen van je haar een kleine hoeveelheid aan op handdoekdroog haar. Dit masseer je licht in. Het is de bedoeling dat je de crème in je haar laat zitten. Niet uitspoelen dus! Ook is het mogelijk om de crème op droog haar te gebruiken. Bij regelmatig gebruik zou je een optimaal resultaat moeten zien.

Om te beginnen kort even wat over de verpakking. Deze is simpel maar wel hartstikke handig. Door de klik dop loop je namelijk niet tegen het probleem aan dat je met glibberige handen nog moet proberen de dop op de tube te krijgen. Ideaal. Ook sluit de dop prima en voelt deze stevig aan. De crème bevat onder andere tarweproteïne, macadamia, AHA’s, vitamine E, panthenol en nog veel meer bestandsdelen die je haar voeden en laten glanzen. Een pluspunt voor veel dames: de crème bevat geen parabenen en dus ook geen siliconen. Let wel op wanneer je extensions draagt. Deze mogen namelijk niet in aanraking komen met fruitzuren en deze crème bevat wel citroenzuur!

Wat doet de crème met mijn haar? Ik heb behoorlijk dik en veel haar wat vaak behoorlijk pluist. De crème voelt zeker aan als een verzorging voor mijn haar. Het trekt prima in, je ziet geen restjes ook niet wanneer je haar is opgedroogd, en zelfs op droog haar is de crème super makkelijk en goed aan te brengen. Ook heb je niet super veel nodig om je gehele haar mee te verzorgen. Na gebruik voelt mijn haar zachter en wat gladder aan. Ook is de pluis wat minder wanneer ik de crème net heb aangebracht. Ik breng de crème dan ’s avonds na het wassen en ’s ochtends op droog haar voor ik de deur uit ga aan. Helaas begint mijn haar gedurende de dag weer meer te pluizen.

Kortom: Deze crème is super wanneer het aankomt op de manier hoe je het gebruikt. Ook verzorgt het je haar prima en maakt het je haar zacht en glad. De crème bevat geen parabenen en dus siliconen en maakt je haar niet zwaar. Helaas werkt de crème niet optimaal tegen pluizend haar. Hier tegen werkt hij slechts enkele uren (zo’n 3 uurtjes) daarna wordt het pluizen gewoon weer zoals anders.

De Hair Repair Total Care Herstelkuur van de Kruidvat kost €2,99. Er zijn meerdere producten verkrijgbaar die komen uit de Hair Repair Total Care lijn van de Kruidvat allemaal voor een budget prijsje.

Welk product gebruik jij om jouw lokken er gezond uit te laten zien?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Hair Repair Total Care Herstelkuur by Kruidvat

  1. applyne

    Ik heb net hetzelfde probleem: mijn haar pluist altijd, en als ik het dan eindelijk plat heb gekregen begint het weer te regenen ofzo… Daarom bedankt voor de tip, ik ga de crème zeker eens proberen! Xx

    Like

Geef een reactie

