1 + 1 Gratis op alle Make-up bij Trekpleister!

Morgen, zaterdag 10 mei, kunnen we met z’n alle even helemaal los gaan bij de Trekpleister! De hele dag koop je namelijk jouw favoriete make-up in de actie van 1 + 1 gratis!! Heb je nog geen cadeautje voor Moederdag? Dan is dit misschien een idee om zowel je moeder als jezelf te verwennen met nieuwe make-up. Ook wanneer jouw make-up stash gewoon toe is aan een flinke update is dat natuurlijk een super excuus om even flink los te gaan, haha.

Trekpleister 1+1 gratis op alle make-up

Deze korting wordt verrekend als 50% kassakorting. Dus heb je één duur product en één goedkoop product, dan betaald van beide maar 50% van de prijs. Veel beter dan dat je het goedkoopste product gratis krijgt natuurlijk! Mocht jij morgen gaan shoppen bij de Trekpleister dan zou ik het leuk vinden om te horen wat jij hebt gekocht.

Ga jij jouw slag slaan tijdens de 1 + 1 gratis actie van de Trekpleister? Ik zou het leuk vinden om te weten wat jij heb gekocht!

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “1 + 1 Gratis op alle Make-up bij Trekpleister!

  1. Aah bedankt voor de tip! Ik ga denk ik wel even kijken. Weet jij toevallig of ze bij Trekpleister ook producten van Gosh verkopen?

    Like

    • Volgens mij wordt de make-up van Gosh alleen bij de Kruidvat verkocht, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Ik heb even op internet gezocht maar daar kom ik ook alleen Kruidvat als verkooppunt van Gosh tegen. x

      Like

Geef een reactie

