Shoplog Lush Mei 2014

Afgelopen week was ik een dagje in Amsterdam voor een concert waar ik naar toe ging. Aangezien ik langs maar liefst twee Lush winkels kwam en ik de vorige keer zo enthousiast was over de Soft Coeur massage bar moest ik die sowieso nog een keer halen aangezien ik die al bijna op heb gemaakt in de tussentijd. Benieuwd naar welke producten ik nog meer kocht? Ik laat vandaag alles ziet in een shoplog video!

Producten:
Ambrosia / Yuzu and Cocoa Bubbleroon / Strawberry feels Forever/ Soft Coeur / Mask of Magnaminty

Meer video’s zien van About Beauty and Fashion? Kijk en/of abonneer je dan op het Youtube kanaal.

Welk product van Lush is jouw favoriet? Welk product uit de shoplog zou jij graag als eerst in een review willen zien?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Shoplog Lush Mei 2014

  1. Pingback: ‘Mask of Magnaminty’ by Lush | AboutBeautyFashion

  2. Pingback: ‘Ambrosia’ by Lush | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

