Rode Lipstain Primark

Vorige week schreef ik over de roze lipstain van de Primark. In de shoplog waarin ik jullie al vertelde over deze lipstains liet ik jullie ook al zien dat ik nog een rode variant van de fijne lipstain heb aangeschaft. Daarom vandaag de review over de rode lipstain van de Primark. Rood is namelijk echt een kleur die ik graag en ook redelijk vaak draag op mijn lippen. Rode lippen zijn naar mijn idee mooi doordat ze stoer, sexy maar ook chique kunnen zijn. Het ligt er namelijk maar net aan met welke outfit en ooglook je de rode lipstick combineert. Qua kleding sla ik de kleur rood meestal juist weer over. Dat is net een beetje to much voor mij.

Rode Lipstain Primark

Rode Lipstain Primark Rode Lipstain Primark Rode Lipstain Primark Rode Lipstain PrimarkDe verpakking van de lipstain is het zelfde als de roze variant. Simpel met sierlijke goud kleurige letters ‘P.S. Love…‘. Ook bij deze kleur lijkt de swatch wat af te wijken van de verpakking. Hij is namelijk wat feller op de swatch dan dat de kleur van de verpakking doet vermoeden.

Op de laatste foto draag ik links niks op mijn lippen en rechts draag ik de rode lipstain. Ook deze kleur is gemakkelijk aan te brengen. Wel brengt deze makkelijker aan wanneer je lippen vrij zijn van velletjes. Dit heeft te maken met dat de kleur feller en dus opvallender is dan de roze variant. Wanneer er een velletje op je lippen zit kan de lipstain daar tussen gaan zitten waardoor hij iets lijkt te gaan vlekken. Even scrubben van te voren is een simpele oplossing. De lipstain droogt snel en egaal op en blijft echt geweldig zitten net als de roze variant. Ook deze bracht ik eenmalig rond 8 uur ’s ochtends aan en pas tegen vijf uur in de middag was het nodig om de lipstain bij te werken. Tussendoor heb ik gewoon ontbeten, geluncht en gedronken. Echt geweldig!

De lipstains kosten €2,- per stuk en zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. De volgende keer wanneer ik bij de Primark ben neem ik zeker meer kleuren mee van deze super fijne lipstain. Hij is hartstikke budget en hij blijft echt perfect zitten gedurende de dag!

Ken jij de lipstain van de Primark? Wat vind jij er van?

Posted at www.primarkblog.nl

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Rode Lipstain Primark

  1. Klinkt super goed! Ik vind de verpakking leuk. En budget is helemaal fijn! (:

    Like

  2. Ik ken het wel met dank aan mijn werk. Maar ik zal hem zelf niet willen dragen.

    Like

Geef een reactie

