Sans Soucis Bodyproducts

Sans Soucis komt met vier nieuwe lekkere bodylijnen die geschikt zijn voor de dagelijkse lichaamsverzorging. De vier nieuwe geuren zijn Sea Minerals, Orchidée, Green Tea en Rose. Vier frisse geuren die de huid verzorgen en tegelijk een zacht gevoel geven door de heerlijke ingrediënten. Alleen de omschrijving en de verpakking van de producten spraken mij al erg aan. Vandaag review ik twee producten ieder uit een andere bodylijn. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!

Sans Soucis Bodyline

Sans Soucis Bodyline Sans Soucis Bodyline

Sea Minerals – refreshing · aquatic: In deze lijn zit zeezout uit Bali. De mineralen hebben een zacht reinigende eigenschap.

Orchidée – caring · seducing: De orchidée bevat verwennend vanille extract en heeft een kalmerend, anti-oxidatief en hydraterend effect.

Green Tea- charismatic · elegant: Groene thee is een actieve bestrijder van vrije radicalen met een intens anti-ontstekende werking.

Rose – silky · indulging: Rozenwater wordt al eeuwen lang gebruikt als een verfrissend en kalmerend beauty elixir.

Ik mocht een bodylotion uit de Sea Minerals lijn en een shower gel uit de Rose lijn proberen. Kortom een kalmerende shower gel en een reinigende maar ook verfrissende bodylotion. Twee geuren en eigenschappen die mij erg aanspreken.

De shower gel veranderd in een heerlijke schuim wanneer ik hem aanbreng op mijn huid. Ook verspreidt de shower gel een lekker frisse maar ergens ook zoete geur. Een typische Rose geur zoals we die ook wel van een bodylotion en andere verzorgingsproducten kennen. Na gebruik voelt mijn huid zacht aan. Hij trekt niet en is niet geïrriteerd. Ook geeft de geur van de shower gel mij een ontspannen gevoel. Heerlijk!

Ook de bodylotion verzorgt mijn huid heerlijk. Na gebruik voelt mijn huid lekker gehydrateerdzacht en fris aan. Ook trekt de bodylotion snel in en plakt hij niet wat voor mij echt een pluspunt is. Verder ruikt de bodylotion fris. Hij is niet zoet en ook niet te sterk qua geur. De bodylotion is echt prima om een ontspannen baddersessie mee af te sluiten.

  • Sea Minerals, Orchidée, Green Tea en Rose Shower Gel 400 ml €14,95
  • Sea Minerals, Orchidée, Green Tea Body Lotion 390 ml € 17,50
  • Sea Minerals, Orchidée, Green Tea Body Butter 300 ml € 14,95

De producten van Sans Souric zijn verkrijgbaar via de online webshop: www.sans-soucis-shop.nl.

Welke bodylotion en shower gel gebruik jij om volledig te ontspannen?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Sans Soucis Bodyproducts

  1. saracurl

    Dat ziet er heerlijk én schattig uit zeg. 🙂 Lijken me erg fijne producten.

    Like

Geef een reactie

