‘Just Add Black’ Manfield

Ik vertelde jullie al eerder dat het graphicdesign hartstikke hip zijn deze lente en zomer. Zelf hou ik er ook wel van. Het is strak, chique maar toch stoer. Ook Manfield speelt hier dit seizoen op in met een nieuwe collectie die in op dit moment al in de winkel te vinden is.

Manfield

Ik ben erg benieuwd of jullie al leuke lente- en/of zomer schoenen hebben geshopt. Ik zou het leuk vinden als je een linkje naar een foto van jouw aankopen in de comments zou achterlaten!

Welke trend van deze lente en zomer spreekt jou het meeste aan? (Pastel, Metallic, Graphic enz.)

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “‘Just Add Black’ Manfield

  1. jasmijn

    Heel erg mooi, maar helaas kan ik er niet hele dag oplopen ivm me werk maar voor vrije tijd (als ik heb) heb,natuurlijk!

    Like

Geef een reactie

