Roze Lipstain Primark

Lip producten moeten blijven zitten op de plaats waar je ze aanbrengt. Tenminste… Dat is iets wat vaak wordt belooft. “Een lipstick die tot 12 uur houdt”. Helaas is dat bijna nooit het geval. Nu heb ik dan wel eindelijk een lipstain gevonden die geweldig lang houdt. Een lipstain is een soort van stift die je op je lippen aanbrengt. Ondanks dat niet alle lipstains even goed blijven zitten is deze van de Primark toch echt wel het beste!

Roze Lipstain Primark

Roze Lipstain Primark Roze Lipstain Primark Roze Lipstain PrimarkRoze Lipstain PrimarkDe verpakking ziet er simpel maar schattig uit. De simpele goud kleurige letters met daarop ‘P.S. Love…‘ geven de lipstain een nog zoetere draai. De kleur van de verpakking wijkt wel af van de kleur die de stift daadwerkelijk is. De verpakking van de roze lipstain die je op de foto ziet valt op de huid en op de lippen iets donkerder uit. Alsnog geeft de roze lipstain mijn lippen een subtiel roze kleur die niet fel aanwezig is, maar die wel een duidelijk verschil maakt.

Op de laatste foto draag ik links niks op mijn lippen en rechts draag ik de lipstain. De lipstain brengt gemakkelijk aan en vlekt niet. Dit in tegenstelling tot een lipstain die ik eerder heb geprobeerd. Ik weet helaas niet meer van welk merk die andere lipstain was. De lipstain van de Primark droogt snel en egaal op. Wanneer hij opgedroogd is blijft hij echt geweldig zitten. Ik heb de lipstain de afgelopen dagen rond 8 uur ’s ochtends aangebracht en pas tegen vijf uur in de middag hoef ik de lipstain bij te werken. Dit ondanks dat ik tussen door ontbeten, geluncht en gedronken heb. Echt gewoon geweldig!!

Inmiddels heb ik ook een rode variant van de lipstain gekocht. Deze kon je al voorbij zien komen in de shoplog van gisteren. De lipstains kosten €2,- per stuk en zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik ben om! Deze lipstain is echt een super aanrader en een geweldige toevoeging aan jou beautystash!

Welk lip product raad jij aan?

Posted at www.primarkblog.nl

7 reacties

Opgeslagen onder Beauty

7 Reacties op “Roze Lipstain Primark

  1. Klinkt goed en nog lekker goedkoop ook nog! 🙂

    Like

  2. Klinkt heel erg goed, het kleurtje staat je ook mooi!

    Like

  3. Mooi en wat ook fijn is.. lekker betaalbaar haha! 🙂

    Like

  4. Pingback: Roze Lipstain Primark | AboutBeautyFashion

  5. Pingback: Rode Lipstain Primark | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

