Primark Shoplog April 2014

Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke Koningsnacht en Koningsdag gehad. Ik tenminste wel! Vandaag weer een shoplog voor jullie. En tsja, waarvan? De Primark againn… Zoals verwacht is een Primark die zo dicht bij mij in de buurt is niet echt goed voor mijn portemonnee. Ik ben inmiddels namelijk al voor de tweede keer gaan shoppen bij de Primark, en ondanks dat het mee valt met de kosten kom ik toch steeds weer met de tassen vol naar buiten toe. Oeps…

Meer video’s zien van About Beauty and Fashion? Kijk en/of abonneer je dan op het Youtube kanaal.

Hoe was jou Koningsnacht en Koningsdag? Heb jij de afgelopen tijd nog leuke dingen gekocht?

 

 

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Primark Shoplog April 2014

  1. Pingback: Roze Lipstain Primark | AboutBeautyFashion

  2. Pingback: OOTD: ‘Sunny Side’ | AboutBeautyFashion

  3. Pingback: Pre-Shoplog Ebay | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

