Koningsdag Make-up Inspiration

Ik denk dat ik zelf niet echt veel ga doen qua oranje kleding. Puur omdat ik maar één (koraal)oranje hempje heb en that’s it. Wel vind ik het erg leuk om uit te pakken qua make-up. Alleen heb ik nog geen idee wat ik er van zal gaan maken. Ik ben eens wat gaan rondkijken op internet. Daar kwam ik verschillende leuke make-up looks tegen met de kleuren van Nederland. Oranje, rood, wit en blauw! Daar kan ik vast wel wat inspiratie uit halen, en wie weet heb jij er ook wel wat aan. Enjoy en veel plezier tijdens Koningsnacht en Koningsdag!

Welke make-up look zou jij willen dragen tijdens Koningsnacht en Koningsdag?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

