Jouw foto op canvas

Ik vertelde jullie al dat het op dit moment een niet al te leuke tijd is voor mij. Ik heb mijn pony in moeten laten slapen waardoor ik haar hartstikke erg mis. Een aandenken aan haar wilde ik om die reden dan ook erg graag hebben. Na wat zoeken kwam ik terecht bij www.canvasprint.nl. Hier heb ik voor maar €18,- een canvas doek van 40 cm bij 40 cm met een foto van mijn lieve Selena er op laten drukken.

foto www.canvasprint.nl

Tot mijn verbazing is de kwaliteit van de foto en dus het canvas echt super goed! Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de grootte en het aantal pixels van de foto die je gebruikt. Ik heb gekozen voor een foto die ik heb gemaakt met mijn iPhone en zelfs die ziet er super uit. Ook werd hij al binnen 2 dagen geleverd. Maandag plaatste ik de bestelling en woensdag had ik hem in huis! Daarbij komt ook nog dat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Www.canvasprint.nl levert foto’s gedrukt op canvas met een super kwaliteit. Ook is canvasprint goedkoop en betaal je geen verzendkosten. Binnen twee dagen heb je jouw mooiste foto gedrukt op canvas bij jou thuis. Op deze manier heb ik toch een mooi en persoonlijk aandenken aan Selena.

Heb jij wel eens een foto op canvas laten drukken? Zo ja, waar en wat was jou ervaring?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Regular stuff

Geef een reactie

