The Insiders: ‘Undone Teaser Styling Dust’

Een haarstylingproduct moet voor mij voldoen aan een aantal eisen. ’s Ochtends sta ik namelijk negen van de tien keer te laat op… Of nou ja, mijn wekker staat op tijd, maar eer dat ik mijn bed uit ben zijn we al weer minimaal 10 minuten verder en daar ontstaat de tijdsnood al snel. Mijn haar doen schiet er dan ook al snel bij in doordat mijn aandacht eerst uit gaat naar mijn make-up en mijn kleding. Wanneer ik dan nog een paar minuutjes over heb is mijn haar aan de beurt. Lukt dat niet? Dan haal ik snel de borstel er door heen, doe ik er een schuifje in en ben ik klaar om te gaan. Wanneer ik een haarstylingproduct gebruik moet deze dus snel in gebruik zijn, makkelijk aan te brengen zijn en ook goed blijven zitten gedurende de dag. Vandaag review ik de Teaser Styling Dust voor jullie uit de Undone lijn van The Insiders. Voldoet dit product aan mijn eisen?

The Insiders Undone Teaser Styling Dust

The Insiders Undone Teaser Styling Dust

Sex up saai haar met dit kleine volumewonder. Hij verstevigt en tilt je haar op bij de wortels, creëert textuur en grip tot in de punten, en maakt mooi mat.

Met natuurlijke ingrediënten:
China clay brengt meer beweging en textuur in je haar, bevordert een gezonde hoofdhuid. Aloe Vera heeft een kalmerende, verzachtende werking op de hoofdhuid en beschermt het haar.

The Insiders Undone Teaser Styling DustDe Teaser Styling Dust zit in een schattig klein flesje met daarop duidelijke letters met de naam van het product. Alle flesjes uit de Undone lijn hebben de zelfde soort opdruk met de wit/gele print. Leuk leuk, vooral wanneer je meerdere producten op je kastje hebt staan. Tot mijn verbazing voelt het flesje echt super licht aan. Ik dacht in het begin zelfs dat het flesje gewoon leeg was… Toch zit er 4 gram aan Teaser Styling Dust in het flesje. Zoals je kunt zien is de Teaser Styling Dust een witte poeder. Wanneer je hem over je haar verdeeld wordt deze transparant, dus je hoeft niet bang te zijn dat je een witte gloed over je haar krijgt. De dust voelt erg stroef aan op je vingers en zal dus ook je haar stroef aan laten voelen.

The Insiders Undone Teaser Styling DustVoor gebruik

The Insiders Undone Teaser Styling DustHoe gebruik je de Teaser Styling Dust? Nou eigenlijk vrij simpel. Op de verpakking staat dat je een kleine hoeveelheid op je vingertoppen moet aanbrengen en deze vervolgens bij de aanzet van je haar moet ‘in masseren’. Oke, dit werkt bij mij dus echt niet. Ik heb het idee dat de dust namelijk al van mijn vingers afvalt voor ik hem heb aangebracht in mijn haar. Na wat zoeken op internet en het bekijken van het introductie filmpje van de Undone lijn kwam ik er achter dat je de poeder gewoon op de gewenste plaats in je haar moet strooien. Vervolgens ga je er met je vingertoppen overheen om de poeder wat te verspreiden en het gewenste resultaat te bereiken.

The Insiders Undone Teaser Styling DustNa gebruik (Sorry voor de wat onscherpe foto. Deze heb ik snel snel ’s ochtends gemaakt voor ik naar stage moest en zoals gewoonlijk kwam daar nogal wat haast bij kijken… oeps)

Zelf ging ik voor een look met wat meer volume. Mijn haar valt namelijk nogal plat naar beneden en wat meer volume mag van mij wel. Na het aanbrengen voelt mijn haar erg stroef en stevig aan bij de haar aanzet. Door op de kop met mijn vingers door mijn haar te gaan, en dan voornamelijk mijn de haar aanzet creëer je zonder enig probleem meer volume. Op de foto heb ik op twee plaatsen in mijn haar, zo’n 3 cm aan beide kanten van mijn scheiding af wat van de dust aangebracht. Het verschil in volume is duidelijk zichtbaar. Breng je meer van de Teaser Styling Dust aan dan kun je gemakkelijk een messy en dus ‘undone’ look creëren. Super leuk. Ook blijft de dust goed zitten gedurende de dag. Vooral wanneer je je haar opgestoken hebt blijft het perfect in model zitten. Heb je je haar los zoals ik op de foto heb, dan kun je gedurende de dag nog een keer op de kop je vingers door je haar heen halen om het volume weer wat terug te halen wanneer het iets is weggezakt. Dit zal alleen nodig zijn wanneer je dik en/of veel haar heb.

Kortom: De Teaser Styling Dust uit de Undone lijn van The Insiders is een haarstylingproduct dat snel, fijn en gemakkelijk is in gebruik. Binnen 2 minuten heb je meer volume in je haar die ook gedurende de dag goed zichtbaar blijft. Je haar voelt na gebruik stroef aan waardoor het meer grip krijgt als het ware. Hierdoor creëer je zonder enige moeite een messy en dus undone look. Je kunt de Teaser Styling Dust zowel gebruiken wanneer je je haar los draagt als wanneer je je haar opsteekt. Ook is hij geschikt voor verschillende haartypes doordat je zelf kunt bepalen hoeveel van de dust je aanbrengt. Dun/weinig haar? Dan heb je maar een klein beetje van de dust nodig voor het gewenste resultaat. Dik/veel haar zoals ik? Dan pak je wat meer van de dust om het gewenste resultaat te bereiken.

De Teaser Styling Dust is verkrijgbaar in de nieuwe webshop van Salon B voor €19,95. Één flesje bevat 4 gram aan poeder. Ook vind je hier de andere stylingproducten uit de Undone lijn van The Insiders.

Welk product raad jij aan voor de perfecte hair-do?

P.S. Zelf ben ik nog opzoek naar een haar product dat helpt tegen pluizig haar. Heb jij het perfecte middeltje gevonden waarvan jij zegt, ‘dat moet je echt uitproberen!’, dan hoor ik het graag! Laat het product (eventueel met een linkje naar een verkooppunt of een afbeelding) achter in de comments dan ga ik hem uitproberen.

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “The Insiders: ‘Undone Teaser Styling Dust’

  1. Pingback: Festival Hairdo’s by Salon B | AboutBeautyFashion

  2. Pingback: Keune Volume Powder | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

