Shoplog: Primark, iOffer & Ebay

Het is al weer even geleden inmiddels dat de Primark in Nijmegen dan eindelijk geopend is. Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit zo blij geweest met de opening van een winkel bij mij in de buurt. Eindelijk niet meer helemaal naar Rotterdam of Zaandam hoeven te reizen om eens flink los te gaan met shoppen. Nu sta ik met een halfuurtje voor de deur bij de Primark. Ideaal! Misschien wel iets minder goed voor mijn portomonee, maar daar hebben we het maar eventjes niet over, haha. Ik laat in de shoplog behalve mijn aankopen van de Primark ook wat zien van iOffer en Ebay dat pas geleden gekocht heb.

Shoplog Primark, iOffer & Ebay

(In de shoplog ben ik vergeten te vertellen hoeveel de lipstain van de Primark kostte. Deze is €2,-.)

Ben jij de afgelopen tijd nog wezen shoppen? Wat heb jij allemaal gekocht of waar ben jij nog naar opzoek?

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Shoplog: Primark, iOffer & Ebay

  1. Leuke aankopen heb je gedaan! Ik heb ook zo’n soort statement ketting als jij van Primark hebt. Die zijn zo leuk! 🙂

    Like

Geef een reactie

