Graphic by Invito

Vorige week vrijdag liet ik jullie verschillende trends zien met betrekking tot de make-up van deze lente. Daar kon je de graphic eyeliner al in voorbij zien komen. Het graphic design komt niet alleen terug in de make-up maar ook in de kleding. Invito brengt een leuke collectie uit met schoenen en tassen volledig geïnspireerd op het graphic design! De items uit deze collectie spreken mij erg aan, vooral de twee kleine tassen vind ik hartstikke leuk en die zijn nog betaalbaar ook!

Graphic design collectie invito

Zoals ik net al vertelde vind ik de twee tasjes van €19,99 uit deze collectie echt hartstikke leuk. Ook vallen deze qua prijs heel erg mee. Van de schoenen spreken de geruite pumps mij het meest aan. Ze ogen apart en ze kunnen op verschillende manieren en met verschillende stijlen worden gecombineerd, perfect voor verschillende gelegenheden.

De graphic collectie van Invito is zowel in de winkel te vinden als online in de webshop. Hebben ze de juiste maat niet meer in de winkel, dan kun je altijd nog een poging online wagen. Of andersom natuurlijk!

Wat vind jij van de graphic design trend?

 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

