Opening Primark Nijmegen

Afgelopen maandag werd dan eindelijk de Primark in Nijmegen geopend! Ik mocht er bij zijn en om kwart over negen stond ik in voor de deur met een vriendin van mij. Om kwart over negen werd namelijk de Primark geopend voor de pers, en om elf uur zouden de deuren open gaan voor het publiek. De opening was hartstikke leuk en toen eenmaal de deuren voor het publiek open gingen zijn we er snel vandoor gegaan, want pfoee wat een drukte! Om jullie een kleine sneakpeak van de Primark te geven vandaag een filmpje. Enjoy!

Opening Primark Nijmegen

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. In het volgende filmpje laat ik jullie in een shoplog zien wat ik allemaal heb gekocht tijdens de persopening bij de Primark. 

About Beauty and Fashion is sinds kort ook te vinden op YoutubeVind je de video leuk en wil je meer zien? Volg mij dan op mijn Youtube kanaal.

Ben jij al in de Primark van Nijmegen geweest?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

