OOTD: Denim with a touch of red

Afgelopen weekend was het echt heerlijk weer. Het zonnetje scheen, de temperatuur was lekker warm, maar ook weer niet te warm. Perfect! Tot en met donderdag blijft het gelukkig sowieso nog lekker weer. Afgelopen zondag ben ik een stukje wezen wandelen en heb ik genoten van de zon in een park. Ook de perfecte plaats om outfit foto’s te maken! Vandaag dus een outfit post voor jullie met daarin mijn outfit van afgelopen zondag. Niet helemaal de outfit of today, maar jullie begrijpen het denk ik wel!

OOTD: Denim with a touch of red

OOTD: Denim with a touch of redOOTD: Denim with a touch of red Ik ko0s voor een grijze legging met een wit hempje en een luchtige denim blouse. Daarbij droeg ik mijn jordans, een #23 Wood Fellas ketting en een rode bandana. Denim blouse – Only / Hempje – H&M / Legging – Bershka / Sneakers – Jordans / Ketting – Wood Fellas / Bandana – Markt / Lipstick – Rimmel London

Wat is jouw favoriete outfit om op dit moment te dragen?

 

2 reacties

Opgeslagen onder OOTD

2 Reacties op “OOTD: Denim with a touch of red

  1. Mooie outfit. Ik vind de bandana je heel leuk staan!

    Like

Geef een reactie

