De Dopper

De afgelopen tijd probeer ik er zo goed mogelijk op te letten dat ik minstens 1,5 liter water op een dag drink. Erg lastig voor mij, aangezien ik normaal maar 1 à 2 glazen drinken drink op een dag. Veel te weinig dus. Toen ik vorige week een bij een bijeenkomst van MyStyle was kreeg ik een speciaal flesje genaamd ‘Dopper’. maar wat is er nou eigenlijk zo speciaal aan?Dopper drink bottle

“Dopper, The bottle is the message”

Dopper drink bottle Dopper drink bottleDe Dopper is het ideale flesje voor het meenemen van kraanwater. Door kraanwater met de Dopper te drinken verklein je namelijk de berg plastic afval, promoot je kraanwater en daarmee ook drinkwater projecten in Nepal. Door het recyclen van plastic is het flesje duurzaam. Ook is hij natuurlijk meerdere keren bruikbaar. Wat ik hartstikke handig vind aan het flesje is dat je hem op verschillende manieren kunt gebruiken. Gewoon als drinkflesje, maar ook als een flesje en beker. Hartstikke handig! In het flesje gaat iets minder dan een halve liter. Het flesje is stevig en gemakkelijk mee te nemen in je tas. Door het hardere plastic hoef je ook niet bang te zijn dat het flesje klem komt te zitten in je tas en vervolgens de overige inhoud van je tas helemaal nat maakt. Iets was mij helaas eerder is overkomen.

De Dopper is verkrijgbaar in verschillende kleuren op http://www.dopper.nl. Een flesje kost €12,50.

Ik ben enthousiast, en jij?

Dit is een artikel in het kader van MyStyle
Wat is MyStyle? Een groep jonge mensen die met brutal honesty voor jou duurzame producten test. Van kleding tot gadgets en van eten tot verzorgingsproducten.
We zijn onafhankelijk, waardoor je zeker weet dat het niet een advertentie of marketingtruc is. Alle reviews en nog veel meer vind je op de MyStyle Facebookpagina en via Twitter!

Heeft dit artikel je geholpen?
ja | ja, en ik ga nu vaker letten op duurzaamheid | nee | anders, namelijk | weet niet

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Regular stuff

Geef een reactie

