Hot or Not: De Olsen Twins: ‘Sokken in Sandalen’

Sokken in sandalen, nee dat kan toch echt niet? En dan al helemaal wanneer het gaat om witte sokken… Persoonlijk is het voor mij een mega not, maar om eerlijk te zijn ben ik ook niet bepaald gecharmeerd van de trend waarbij sokken in bijvoorbeeld pumps worden gedragen. De Olsen twins, Mary Kate en Ashley, waagde zich wel aan de witte sokken in sandalen. Of het een trend wordt? Ik weet het niet. Mocht het een trend worden dan zeg ik bij deze, Not! Ik ben benieuwd wat jij er van vindt.

Sokken in sandalen, Hot or Not?

4 reacties

Opgeslagen onder Fashion

4 Reacties op “Hot or Not: De Olsen Twins: ‘Sokken in Sandalen’

  1. Ook een NOT!! Echt niet ons ding.

    Like

  2. Echt afschuwelijk, ik wil er nog niet dood mee gevonden worden…

    Like

Geef een reactie

