‘Creamy Candy’ by Lush

Creamy Candy is de eerste bubble bar die ik in mijn bezit heb. Ik kocht deze tegelijk met de heerlijke ‘soft coeur’ massagebar bij de Lush in Amsterdam. Ik koos voor de Creamy Candy bubble bar omdat hij een zoet roze kleur heeft met een schattig klein bloemetje. Kortom een plaatje om te zien. Ook verspreidt hij een heerlijk zoete geur die mij een beetje doet denken aan de Bubblegum lipscrub van Lush.

'Creamy Candy' by Lush

'Creamy Candy' by Lush

“We gebruiken echte vanille, gemaakt van de stokjes van de tropische orchidee, om onze Creamy Candy Bath die heerlijk zoete geur te geven. Deze fantastische roze Bar, met een lief bloemetje, is ons meest donzige bad. Verkruimel onder stromend water als je zin hebt in iets zoets.”

'Creamy Candy' by LushWoaw, wat een heerlijke zoete geur komt er van de Creamy Candy bubble bar af. Ik had verwacht dat de bubble bar nogal hard qua structuur zou zijn en daardoor moeilijk te breken was, maar hij is alles behalve moeilijk te breken. Het is een stevige bubble bar waar je gemakkelijk een stuk van af breekt en vervolgens deze zonder enig probleem verkruimeld in bad. In het water smelten de korreltjes snel weg en veranderen deze in een heerlijke schuimlaag die een heerlijke zoete geur verspreidt in de badkamer. Na gebruik van de bubble bar voelt mijn huid lekker zacht aan. Dit door de cacaoboter en de amandelolie die de huid verzorgt en hydrateert. Heerlijk!

 De Creamy Candy bubble bar is online verkrijgbaar of te vinden in de Lush filialen. Voor 100 gram van deze heerlijk zoete bubble bar betaal je €5,55.

Welke bubble bar van Lush vind jij het lekkerst?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘Creamy Candy’ by Lush

  1. Helaas hebben wij geen bad, maar hij ziet er echt super schattig uit.

    Like

Geef een reactie

