Make-up Actie.nl

Make-up Actie.nl is een jonge en frisse onderneming met een passie voor make-up. Zij willen het mogelijk maken om kwaliteit make-up mogelijk te maken voor elke vrouw en jonge dame, en dat voor een lage en dus betaalbare prijs. Door het succes in Nederland is Make-up Actie.nl inmiddels ook actief in België en Duitsland! Maar wat doet Make-up Actie.nl nou eigenlijk om de make-up betaalbaar te maken?

 

Make-up actie.nl

Als je lid wordt van Make-up Actie.nl ontvang je elke maand een ‘gratis’ professionele make-up product voor slechts de verzendkosten van €4,95. Wanneer jij je nu inschrijft betaal je de eerste maand zelfs maar €1,-! De producten die je ontvangt zijn van het make-up merk Hean Cosmetics. Iedere keer betaal je per drie maanden. In deze drie maanden betaal je dus in totaal €14,85. Voor deze prijs ontvang je 3 make-up producten ter waarde van €37,50. In de eerste drie maanden ontvang je een mascara, een BB Cream en een lipstick. De pakketjes worden bezorgt door PostNL en zij zorgen er voor dat je het product binnen 3 werkdagen thuis hebt. Kortom een snelle service en leuke professionele producten voor een budget prijsje!

Lijkt Make-up Actie.nl jou wat? Schrijf je dan in op www.Makeupactie.nl.

Zou jij lid willen worden van Make-up Actie.nl?

 

7 reacties

Opgeslagen onder Beauty

7 Reacties op “Make-up Actie.nl

  1. Leuk stukje, hartstikke bedankt en wij van http://www.makeupactie.nl kijken uit naar je volgende post!

    Like

    • veronique

      Het enige nadeel, Is dat ik bijvoorbeeld al denk….waar is het addertje?
      Te mooi om waar te zijn…en dan blijkt het vaak ook zo.
      Maar ik heb me net aan gemeld en ga het proberen

      Like

      • Tot nu toe is de service van Make-up Actie.nl mij echt super goed bevallen. Ik denk namelijk precies op de zelfde manier als jij. Bij de bb cream ging het bij mij even mis. Het product kwam namelijk niet aan ondanks dat deze was verzonden. Ik heb simpelweg een mailtje gestuurd naar make-up actie.nl en kreeg binnen een uur een antwoord. In die mail werd me verteld dat er een nieuwe bb cream onderweg was, en of ik even wilde laten weten of ik die wil binnen kreeg. Dus mocht er iets fout gaan, stuur dan gewoon een mailtje en het probleem wordt binnen no-time opgelost! x

        Like

      • veronique

        Ben benieuwd, tot nu toe nog niks gehoord

        Like

      • Mocht je twijfelen mail dan even maar info@makeupactie.nl x

        Like

  2. Pingback: Hean ‘Giant Shock professional xxl volume’ mascara | AboutBeautyFashion

  3. Pingback: Hean ‘BB Cream’ | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

